Niet op één kamer kunnen slapen met partner (door hard ademen/snurken)

Discussie in 'De lounge' gestart door Prettykitty, 15 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Hier ook zo'n probleem. Vriend werkt erg veel, waardoor hij in de nachten ontzettend onrustig is. Heeft ons complete bed (160cm) in zijn eentje nodig. Ik word er zwaar gestoord van en hij krijgt dan ook de nodige duwtjes. Zelf merkt hij hier niks van. Op de bank slapen, wil hij niet. Hoeft hij ook niet, want hij werkt zo'n 80 uur per week. Resultaat is dat ik naar de bank vertrek of pas in slaap val als hij opstaat. Er moet echt iets gaan veranderen wat dat betreft, maar ik weet niet wat ik of hij er aan kan doen.

2. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hier precies het zelfde, ik word vaak halverwege de nacht wakker en ga dan in het bed bij mijn zoontje slapen ( die heeft een stapelbed ) of ik stomp hem wakker en stuur hem weg. Ik probeer ook altijd eerder naar bed te gaan dan mijn man.

Oordoppen heb ik hier ook in maar werkt voor geen meter.

Ook hier een vent die niet naar de huisarts gaat want ja hij hoort het niet. Egoist ;)

Veel mensen denken dat hierdoor de relatie misschien minder is tussen ons maar dat is absoluut niet zo hoor ;) Ik leef hier al 13 jaar mee dus weet niet beter. En hij gaat ook vaak genoeg ergens anders liggen dus we wisselen elkaar af.

Deel Deze Pagina