Hallo Meiden, Ik heb de laatste dagen van die pijnlijke borsten. Alsof ze blauw zijn. Je weet het vast nog wel van vroeger toen je net borstgroei kreeg. Dat ze zo pijnlijk aanvoelde. Dat heb ik nu ook. Als ik op de fiets of in de auto zit en ik rij door een kuiltje of over een hobbel dan doen ze gweoon pijn. Ik heb dit nog nooit eerder gehad. Ik kan zondag pas testen maar zou dit een voorteken kunnen zijn? Ik hoop het zo.... Wat zijn jullie ervaringen met pijnlijke bosten en wat voor gevoel was het precies? Groetjes Bolle Buik
Hoi, Volgens mij kan dit wel een voorteken zijn! Ik namenlijk ook al een week lang af en toe pijn in mijn borsten. En het jeukt ook af en toe! Alleen mijn test was vanmorgen negatief. Maar nog niet ongesteld.... : Spannend hoor....... succes.
hoi bolle buik, ik kan ook over ongeveer 6 dagen testen en heb ook van die pijnlijke vooral tepels... egt errug! hopen dat het ergens goed voor is, maar ik ben wel is eerder zwanger geweest ( helaas misgegaan ) maar toen had ik ook giga zere tepels... hoop dat je er wat aan heb
Hoi, mijn boobs doen ook echt zeer, ik moet ze zelfs vasthouden als ik de trap op loop. Grotere borsten krijg ik ook altijd als ik ongesteld moet worden, maar dit keer bleef het pijn doen en bleef de ongesteldheid uit Het zou dus een teken kunnen zijn van zwangerschap maar ook van ongesteldheid....
hoi! Bij mij worden ze inmiddels minder pijnlijk maar au au! Het voelt alsof ze ontstoken zijn, een stekende zware pijn! Jeuken doen ze ook. Deze pijn had ik ook altijd voordat ik ongi moest worden, dus ik dacht niet zwanger te zijn toen ik weer de pijn in mijn borsten voelde. Toch bleek het wel zo te zijn Hopelijk voor jou ook!
Ik zit op de wachtbank maar bij mij doen mijn tepels erg zeer. Je hoeft er maar naar te kijken en het worden al "kapstokjes". Ook als ik hardloop wiebelt het zo dat het zeer doet. Ik hoop dat het een goed teken is.
Hallo Meiden, Bedankt voor jullie reacties. Dat hard lopen of de trap op lopen herken ik helemaal. Dat is HEEL erg gevoelig! Laten we hopen dat dit een goed teken is. Ik heb dit in ieder geval nog nooit zo gehad. Wel eens voor mijn ongesteldheid een dagje maar absoluut niet zoals nu meerdere dagen achter elkaar en veel pijnlijker dan anders! Nog 5 dagen en dan kan ik testen! Ik hou jullie op de hoogte! Jullie mij ook? Groetjes Bolle Buik
Hallo Robinna, Heb jij wel een ongie gevoel of helemaal niet? Ik heb zojuist ongie geworden dus ik hoef morgen niet te testen! Jij heel veel succes morgen ik ga voor je duimen. Groetjes Bolle Buik
Ik heb vaak vlak na mijn eisprong tot aan mijn menstruatie heel gevoelige, zware borsten. Niet elke maand, gek genoeg, maar meestal wel. Ik reken het tot mijn premenstruele kwalen. Heb er nu ook weer erg veel last van. Vooral de zijkanten doen echt zeer en ik kan bijvoorbeeld niet lekker op m'n buik slapen. Ook voel ik m'n boobs als ik de trap oploop of andere lichamelijke inspanningen verricht. Echt zo'n vervelend, beurs gevoel. Ik durf er echter niet op te rekenen dat het bij mij op een zwangerschap duidt. Tot nu toe kondigde het slechts de aan. Heb verder ook geen andere symptomen, dus ik ga er vanuit dat het deze maand weer niet raak is. We'll see....
Hai Marline, Nee, het straalt niet uit naar m'n oksels. Die pijn/dat hele beurse gevoel zit puur aan de zijkant. Eigenlijk heel lokaal dus Mijn tepels zijn trouwens ook niet gevoelig. Ik lees hier vaak dat als je zwanger bent, je het heel snel aan je tepels kunt merken. Nou, hier niets van dat hoor! Dus ik ga er vanuit dat het ook dit keer weer gewoon tot de premenstruele kwaaltjes behoort. Heb ook verder geen klachtjes die op een zwangerschap kunnen duiden; ben niet moe, niet misselijk, heb geen buikpijn etc. Heb alleen sinds twee dagen een bittere (na)smaak in m'n mond bij alles wat ik eet en drink, maar ik heb de afgelopen week ook pijnboompitten gegeten en ik heb laatst gehoord dat die dingen ook invloed hebben op je smaakwaarneming. Nou ja, aanstaande woensdag weet ik meer. Nog drie dagen op de wachtbank... 8-[ Liefs, Lonit
nou ik heb steeds pijn aan me tepels en achter me tiet maar als ik erin knijp voel ik niet echt pijn meer een opluchting.. ook met lopen geen last meer gewoon zomaar steken vanaf me tja wat zal ik zeggen borstbeen naar me tepel heel appart. alsof er een boertje dwarszit maar dan op de verkeerde plek mh:s wat een uitleg geef ik weer whha lekker in de war ben ik dus ook
Hallo Ro, GEFELICITEERD Meid! Geniet er lekker van! Jee hoop dat ik je snel zal volgen.... Zondag of maaandag me ei dus het weekend weer lekker klussen! Ik hou je op de hoogte! Groetjes Bolle Buik
Hallo, Ik heb ook ontzettende gevoelige tepels! Als of ze in brand staan hahaha... Ook heb ik niet het idee dat ik ongi ga worden! Wel heb ik af en toe een raar gevoel ten hoogte van mijn navel! Durf niet te hopen.... Als ik het weekend nog niet ongi ben doe ik een test! Zoooo Spannend!