Wanneer kon jullie baby zich omdraaien naar zijn buik?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RianneD, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Hoi, ik vroeg mij af wanneer jullie baby zich op zijn of haar buik begon te draaien. Ties doet nog helemaal niks, zelfs geen aanstalten of op zijn zij liggen. Vroeg me af of het niet een keer tijd werd voor hem......

2. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Hehe zegt helemaal niks waarneer ze dat gaan doen.

Kaye begon met 6 maanden beetje te draaien maar hij kreeg zijn armpje er niet onderuit en nu pas sinds een week lukt het eindelijk!
    En nu moet ik ook oppassen want meneer kruipt en rolt overal heen!
    3 maanden is ook nog wel een beetje vroegjes.
    Dus geniet er nu nog maar even van zou ik zeggen :)

3. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Esmee ligt ook alleen nog maar op de rug :(

4. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Nou toevallig, ja het was echt toeval ;) Draaide Fayley zich van de week van haar buik naar de rug. Links én rechtsom achter elkaar :) maar ze schrok er zelf van, huilen :rolleyes: denk dat het voorlopig niet weer gebeurt. Maar elke beeb is anders, de een kan dit eerder en de ander iets anders ;)

5. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    Ferron is ook nog een luitje hoor.
    Die begint het sinds 2 weken een beetje meer door te krijgen, maar ook bij hem is het probleem dat zijn armpje in de weg zit. het lukt hem wel om op zijn zij te draaien, maar dan he!

6. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

bij de 3 maanden ging civan soms op zijn zij liggen en pas een paar maanden later begon hij met soms op zijn buik te slapen

7. mamabee

mamabee Actief lid

12 mrt 2007
    147
    0
    0
    wieringerwerf
    Nou ik zou me niet zo druk maken. Volgens het CB moet het met 9 maanden. En Sam kan het pas sinds vrijdag....... had niet zo'n haast. Hij kan het wel meteen ook weer terug of doorrollen.. net hoe je het ziet. En in bed ook met slaapzak aan. Dus hij haalt het wel meteen weer in!

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin kan t sinds een paar daagjes. Tenminste hij heeft 1x per toeval denk ik van buik naar rug gedraaid. Maar van rug naar buik al vrij vaak. Ik zie dat dit wel vroeg is?

9. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Alyssa kan vanaf dat ze 4,5 mnd is op haar buik draaien. Van buik naar rug kan ze nog niet, probeert ze niet eens ;)

10. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Kian draait tot op z'n zij, maar nog niet verder..

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tymen deed dit toen hij bijna een half jaar was voor het eerst. Daarvoor al wel een hele tijd pogimgen ondernomen maar dan zat zijn armpje in de weg ;)

12. clarike

clarike Actief lid

22 mrt 2006
    455
    0
    0
    sinds anderhalve week!

13. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman kon het pas vanaf een maand of 7.
    Ben maar blij zolang jullie beeb alleen maar op de rug ligt, het gaat toch al allemaal zo snel ;)

14. Cis

Cis Actief lid

12 jun 2006
    274
    0
    0
    Bob heeft in het begin wel eens per ongeluk van gedraaid, zowel van zijn buik naar zijn rug als andersom. Ik weet niet eens meer wanneer dat was.

Sinds 3 mei draaide hij zich echt bewust (en achter mekaar) op zijn buik. Hij was toen 3 maanden en 1 week. En 20 dagen later had hij ook door hoe hij zijn armpje onder zijn buik uit moest krijgen.
    Hij wil nu alleen helemaal niet meer op zijn rug liggen en maakt ook geen aanstalten om daar naartoe te draaien.
    Hij wil nu kruipen, maar dat lukt nog niet, dus frustraties alom hier! En het is niet zo''n beetje een driftkikkertje... (zucht).

15. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Lieve draaide op 14 maart voor het eerst op haar buikje dus ze was eeen maand of 5 toen ze dat deed en vanaf toen ging ze ineens snel!
    Nu draait ze in haar slaap van buik weer naar dr rug en zit ze los.
    Geeft dus helemaal niks dat je kindje zich nog niet omdraaid!

16. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    haha, ik ferron vanochtend bij het KDv gebracht, heb ik hem expres op het kleed op zijn buik gelegd, gaat hij ineens wel gewoon draaien! haha, zul je altijd zien!

17. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ruben heeft zojuist voor het eerst geprobeerd zich op de buik te draaien, maar zijn armpje zit hem in de weg :)

Nou dat word wat want ik verwacht dat het nog wel even duurt voordat hij dat armpje opzij kan werken en hij werd nu al gefrustreerd dat het niet lukte :) :) :)

18. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Jacob kan het ook sinds een paar dagen.

19. anita26

anita26 Actief lid

1 okt 2006
    118
    0
    0
    pedagogisch medwerker
    delft
    thomas rolt vanaf drie maanden al van buik naar rug en vanaf vier en een halve maand van zijn rug ook helemaal op naar zijn buik! En lachen dat ie erbij doet! hahaha

20. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Cyenna was ook laat, met 8 / 9 maanden had ze het pas echt door.

Deel Deze Pagina