Hoi, ik vroeg mij af wanneer jullie baby zich op zijn of haar buik begon te draaien. Ties doet nog helemaal niks, zelfs geen aanstalten of op zijn zij liggen. Vroeg me af of het niet een keer tijd werd voor hem......
Hehe zegt helemaal niks waarneer ze dat gaan doen. Kaye begon met 6 maanden beetje te draaien maar hij kreeg zijn armpje er niet onderuit en nu pas sinds een week lukt het eindelijk! En nu moet ik ook oppassen want meneer kruipt en rolt overal heen! 3 maanden is ook nog wel een beetje vroegjes. Dus geniet er nu nog maar even van zou ik zeggen
Nou toevallig, ja het was echt toeval Draaide Fayley zich van de week van haar buik naar de rug. Links én rechtsom achter elkaar maar ze schrok er zelf van, huilen denk dat het voorlopig niet weer gebeurt. Maar elke beeb is anders, de een kan dit eerder en de ander iets anders
Ferron is ook nog een luitje hoor. Die begint het sinds 2 weken een beetje meer door te krijgen, maar ook bij hem is het probleem dat zijn armpje in de weg zit. het lukt hem wel om op zijn zij te draaien, maar dan he!
bij de 3 maanden ging civan soms op zijn zij liggen en pas een paar maanden later begon hij met soms op zijn buik te slapen
Nou ik zou me niet zo druk maken. Volgens het CB moet het met 9 maanden. En Sam kan het pas sinds vrijdag....... had niet zo'n haast. Hij kan het wel meteen ook weer terug of doorrollen.. net hoe je het ziet. En in bed ook met slaapzak aan. Dus hij haalt het wel meteen weer in!
Justin kan t sinds een paar daagjes. Tenminste hij heeft 1x per toeval denk ik van buik naar rug gedraaid. Maar van rug naar buik al vrij vaak. Ik zie dat dit wel vroeg is?
Alyssa kan vanaf dat ze 4,5 mnd is op haar buik draaien. Van buik naar rug kan ze nog niet, probeert ze niet eens
Tymen deed dit toen hij bijna een half jaar was voor het eerst. Daarvoor al wel een hele tijd pogimgen ondernomen maar dan zat zijn armpje in de weg
Iman kon het pas vanaf een maand of 7. Ben maar blij zolang jullie beeb alleen maar op de rug ligt, het gaat toch al allemaal zo snel
Bob heeft in het begin wel eens per ongeluk van gedraaid, zowel van zijn buik naar zijn rug als andersom. Ik weet niet eens meer wanneer dat was. Sinds 3 mei draaide hij zich echt bewust (en achter mekaar) op zijn buik. Hij was toen 3 maanden en 1 week. En 20 dagen later had hij ook door hoe hij zijn armpje onder zijn buik uit moest krijgen. Hij wil nu alleen helemaal niet meer op zijn rug liggen en maakt ook geen aanstalten om daar naartoe te draaien. Hij wil nu kruipen, maar dat lukt nog niet, dus frustraties alom hier! En het is niet zo''n beetje een driftkikkertje... (zucht).
Lieve draaide op 14 maart voor het eerst op haar buikje dus ze was eeen maand of 5 toen ze dat deed en vanaf toen ging ze ineens snel! Nu draait ze in haar slaap van buik weer naar dr rug en zit ze los. Geeft dus helemaal niks dat je kindje zich nog niet omdraaid!
haha, ik ferron vanochtend bij het KDv gebracht, heb ik hem expres op het kleed op zijn buik gelegd, gaat hij ineens wel gewoon draaien! haha, zul je altijd zien!
Ruben heeft zojuist voor het eerst geprobeerd zich op de buik te draaien, maar zijn armpje zit hem in de weg Nou dat word wat want ik verwacht dat het nog wel even duurt voordat hij dat armpje opzij kan werken en hij werd nu al gefrustreerd dat het niet lukte
thomas rolt vanaf drie maanden al van buik naar rug en vanaf vier en een halve maand van zijn rug ook helemaal op naar zijn buik! En lachen dat ie erbij doet! hahaha