Welk baby/kinder tv programma vind jij verschrikkelijk?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Djennaa, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djennaa

Djennaa Actief lid

22 mei 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    Als ik alleen thuis ben met D staat meestal heel de dag de tv aan, anders vind ik het zo stil in huis. D zelf kijkt amper, die is veel liever aan het spelen of tijgeren. Wel zorg ik altijd voor baby geschikte tv mocht hij met een schuin oog kijken. Er staan dus altijd kinderprogramma's op (oa maya de bij, Bob de bouwer enz) of kitchen tv (gegarandeerd vloek/geweld vrij, en erg rustgevend :p)

Maar als Bumba er op is gaat mijn nekhaar direct overeind staan en zap ik snel weg. Een enge clown met schichtige prikoogjes. Om over zijn depressief ogende sidekick beer maar niet te spreken.

Een ander 'kinder' programma wat ik niet kan bolwerken is Heidi. Een klein meisje waarvan de ouders zijn overleden. Ze woont in de bergen met haar opa, die in eerste instantie niks van haar wou weten, samen met een meisje die verlamd is en niet kan lopen :(

Welk baby/kinder programma vind jij 3x niks?

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.968
    3.973
    113
    Ik vind tegenwoordig 9 van de 10 kinderprogramma's niks. Het is allemaal geflits en het gaat allemaal over vechten. En dan wil ik het helemaal niet hebben over die nagesynchroniseerde series... zoals Zack en Cody (ofzoiets)...vreselijk!

Waar is Teddy ruxpin gebleven? Maple Town? Bassie en adriaan? Jody en het hertenjong? De troetelbeertjes?
    Tegenwoordig wordt The little house on the prairy herhaald, geweldig! Elke dag weer een moraal ;)

Overigens gaat hier de tv uit als er niet gekeken wordt... sowieso als mijn dochtertje wakker wordt want anders zit die zowat IN de tv... magische aantrekkingskracht heeft dat ding.
    Maar als niemand kijkt waarom heb je hem dan aan? Energieverspilling en allemaal onnodige extra prikkels..

3. Koon

Koon Niet meer actief

Ik vind die nagesynchroniseerde Amerikaanse series echt vreselijk. Die zijn dan wel voor schoolkinderen bedoeld en niet voor baby's, maar ik kan er echt niet naar kijken zonder plaatsvervangend schaamtegevoel.

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    bumba, die vind ik maar eng....
    Mijn zoontje niet overigens, die vind het geweldig ;)

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    ohhh ik kan Dora wel schieten!!! is daar geen spel voor ofzo?? :p

wij hebben extra zenders en daar komt gewoon boes boes enz :)

6. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Bumba vind ik ook eng :D Mijn dochter vindt 't juist erg interessant.

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Umizoomies! Da akelige drukke rot gedoe met die piep stemmetjes.
    Gelukkig is hier Max en Ruby favoriet.

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Jee, de hele dag tv, daar zou ik echt helemaal gestoord van worden! Ik heb overdag meestal de radio aan en doe alleen de tv aan voor bepaalde programma's die mijn oudste wil kijken. Zij kijkt het allerliefst Dora, die vind ik trouwens helemaal niet irritant maar juist leuk. Ze kijkt het wel in het Turks, misschien dat die stemmetjes minder vervelend zijn, heb Dora in het Nederlands nog nooit gezien.

Wat ik zelf echt stomvervelend vind (maar dat staat hier dus nooit op want ik zet het niet aan) is Kabouter Plop en meer van die Studio 100 dingen, vreeeeeselijk. Bumba vind ik ook niet leuk maar vond mijn oudste rond 1 jaar wel ontzettend leuk dus dat heeft ze een tijdje gekeken. En Wonder Pets, ook zo dom en in het Turks zingen ze vreselijk vals...

9. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Bumba vindt ik een engerd , hij ziet er getekend als plaatje leuker uit whahaha, hier meestal baby tv hoor daar wordt ik gek van de liedjes 'Vandaag ben ik jarig en is het feest'' hahaha of de 'hokey pokey'' ...

10. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik vind Bumba en Kabouter Plop ook echt geen drol aan, maar mijn kinderen vinden het geweldig, dus hier wordt het gewoon gekeken. Het komt precies op de tijd dat ze hier even tv mogen kijken, dus ja...

Verder zou ik het niet weten, want ik heb verder overdag nooit de tv aan.

11. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik zou er ook helemaal gestoord van worden, heel de dag de tv aan. Het is inderdaad energieverspilling en ook niet goed voor je kindje. Als je het stil vindt, waarom dan geen radio aan?

Gelukkig hebben we geen tv, maar als dochter eraan toe is laat ik haar dingen van nijntje kijken of Dora, dingen die ikzelf ook nog te verdragen vind ;). En ik mis heeel erg die series van vroeger, Sindbad de zeeman, Boes, Dommel, Onder Moeders Vleugels, Nils Holgersson... die zijn ook mooi getekend. Die animatieseries van tegenwoordig vind ik walgelijk lelijk.

12. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Teletubbies, wat een irritante draken zijn dat... uuhhhuuuhhh aahaaahaaaa ooooghhhoooo praat normaal!

13. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ik vind dora niks, dat gestaar brrr

Hier zijn ben & holly en peppa pig favoriet.

14. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Haha ik kan ook echt niet tegen Bumba! Vreselijk! Hoop stiekem dat zij het nooit leuk gaat vinden :D.... Hier is ze helemaal fan van haar baby-tv DVD's en met name Olivier het aapje is populair...

15. debbybosma

29 apr 2012
    70
    0
    0
    werken op een bso en natuurlijk de rest van m'n ti
    Ik ben aan het twijfelen of bumba wel zo goed is omdat hij onduidelijk praat en ben bang dat mijn kind dat gaat na doen bumbaloe. Ik had laatst heidi voor hem op staan toen hij voor de tv zat en ineens begint hij te huilen, ik keek naar de tv en zag dat heidi aan het huilen was, zoiets had hij pas ook nog eens toen in een tekenfilm gehuild werd.

16. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik vond Bumba heel stom. Dochterlief denkt daar anders over ;)
    Zandkasteel vind ik nóg erger. "Als de neuzen kriebelen, moeten ze gaan wiebelen" krijg al de rillingen als ik het hoor. Dat kijkt ze dus alleen met papa ;)

Hier staat heel de dag de radio aan (100% NL :p), ik hou ook niet van stilte. Dansen vind ze dan ook geweldig en ze wijst hem sochtends meteen aan als ik de radio nog niet aangezet had ;)

17. Taliada

Taliada Actief lid

29 mei 2012
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op Pebble tv worden heel veel van die oude series uitgezonden. Erg leuk!

18. Djennaa

Djennaa Actief lid

22 mei 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    Haha vermakelijke antwoorden :D

Zou niet weten waarom het niet goed is voor D. Grotendeels van de tijd heeft hij helemaal geen oog voor de tv. Het was anders geweest als hij alleen maar met zijn aandacht bij de tv zat. Maar aangezien hij dat niet doet zie ik het probleem niet perse!

19. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje

Haha Olivier hier ook, hij moet zo lachen als Olivier lacht , Mick vindt hij ook geweldig!

20. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Op kindernet komen ook die oude tekenfilms.

Buurman en buurman vind ik ook echt verschrikkelijk net als bumba maarja onze dochter vind het geweldig. Tegenwoordig kijken we telekids ipv zappelin, Bobo ook al zo'n irritant wezen..

Deel Deze Pagina