neusamandelen eruit, alleen of met 2 volwassenen er heen

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by missgwen, Jan 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missgwen

missgwen Bekend lid

Apr 23, 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    Bij mijn dochtertje wordt morgen haar neusamandelen eruit gehaald.
    Mijn man gaat gewoon aan het werk, maar mijn schoonmoeder wou mee.
    Heb zelf zoiets van het hoeft niet.
    Toen ze buisjes kreeg ben ik ook alleen heen gegaan.
    Het is een 'kleine' ingreep
    Mijn moeder ging/gaat ook altijd alleen heen met ons vroeger en tegenwoordig met mijn broertje ook.
    Tenzij het een grote ingreep is.

Zij jullie ook alleen heen geweest of gezamenlijk? (2 volwassenen)
    Er staat ook niet in het boekje dat je met 2 volwassenen heen hoeft.

2. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Zou wel met zijn tween gaan, hebben wij hier ook gedaan. Het is niet zo pijnlijk als keelamandelen maar zeker anders als alleen buisjes. Je kunt elkaar even afwisselen want vaak zijn ze wel boos en heel verdrietig als ze wakker worden..

3. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Mijn Zoontje moet woensdag voor neus en keel

Ik ga alleen want er mag toch maar 1 ouder bij. En het is weer even een mama fase :)

4. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    Ik zou denk ik dan ook liever alleen gaan. Er mag grotendeels toch maar 1 persoon bij en dan kan je je helemaal op je kindje focussen zonder dat je in je achterhoofd hebt dat er nog iemand aan het wachten is.

5. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

Dec 3, 2010
    1,061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij waren met z'n tweeën en dat vond ik persoonlijk erg fijn. Het deed me best veel, mijn kleine mannetje dat zoveel pijn had.

ook was het wel praktisch, ik had 2 knijpfruit meegenomen, maar dat bleek niet genoeg. Mijn man is nog even naar huis gegaan om een hele doos te halen, ook voor anderen op de afdeling.

Maar in geval van schoonmoeder, ik weet het niet. Ligt aan de band die je met haar hebt. Maar waarom wil ze persé mee dan?

6. miepje

miepje Actief lid

Oct 24, 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat je met z'n tweeën moet is omdat ze kunnen spugen op de terugweg en dan is het veel handiger om met z'n tweeën te zijn.
    En met het verwijderen van een neusamandel heb je daar meer kans op dan met buisjes, omdat er dan bloed in de keel komt.

Mijn dochtertje was erg boos na de narcose, dus ik vond het ook wel even fijn dat ik dat kon delen met iemand. Als je de mogelijkheid hebt, zou ik gewoon lekker met 2 volwassenen gaan!

Share This Page