Mijn dochtertje is nu 8 maanden en wilt sinds dat ze 3 maanden is niet graag op schoot zitten.. Niet bij mij, niet bij mijn vriend, opa's en oma's etc. Ze gaat dan echt tegenspruttelen.. Zijn er meerdere kindjes die absoluut niet op schoot willen zitten? En gewoon lekker bezig willen zijn? Ze is ook heel beweeglijk en pittig . Moet wel eerlijk toegeven dat sinds een weekje, ze wel iets langer bij me op schoot gaat zitten (kwartiertje hooguit ).. Soms kijken we dan samen even Baby Tv..
Mijn dochter hd dit ook. Is nog steeds geen knuffelkont, helaas.... Maar komt nu af en toe wel zelf een kus of knuffel geven en daar geniet ik dan maar dubbel van!!
hier nog zo eentje, wil eigenlijk niet op schoot, ja een tweetal minuutjes en dan begint het gestrek en gedoe om van mn schoot af te komen. meestal leg ik haar naast me op de bank. is ook gezellig.
Hier ook een razende rakker die nooit op schoot wil. Sinds ie kan lopen komt ie alleen nog af en toe snel een knuffel halen. Soms baal ik er van omdat ik zelf zo graag met hem knuffel, maar ik zie het maar als een grote mate van zelfstandigheid en daar zijn we als hij groot is alleen maar blij mee.
hier ook hoor, en ook al een paar maanden. Hij wil spelen, ontdekken, kruipen, klimmen maar niet op schoot zitten hoor, niet langer dan 5 minuten. Hij geeft wel graag kusjes en is ontzettend sociaal en vrolijk dus ach, het is gewoon een ondernemend mannetje.