Skibroek- of pak?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sneeuw, 13 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan niet op wintersport maar ik hoor om me heen dat in de sneeuw spelen zeer handig is met skibroek/pak. Vinden jullie dat onnodig of hebben jullie dat ook gedaan voor een dreumes? Vind ze best nogal ad prijs eigenlijk. En is een broek of pak dan handiger?

2. Maia

Maia Niet meer actief

Voor Fleur had ik vorig jaar wel een pak (die ze nu nog past trouwens) en ik vond het erg prettig toen het zo enorm sneeuwde. Kon ze gewoon naar buiten zonder het al te koud te krijgen. Broeken e.d. worden dan toch erg nat en koud.

3. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb een gevoerde broek van h&m, tien euro. hoezo prijzig?

4. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat valt wel mee inderdaad, maar wij hebben geen h en m, misschien online even kijken, wil toch wel graag een pak denk ik. Iemand nog een leuke voor een jongen in maat 86 gekocht de laatste tijd?

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    hebben ze ook bij h+m, volgens mij als je de huidige codes even handig gebruikt, ben je zo'n 25 euro kwijt..

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik deed altijd gewoon maillot onder een dikke broek en daarover een regenpak. Dat regenpak hadden we toch al voor de regen. En ik hoefde niets te kopen.

7. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    okay, ga daar toch maar even kijken, maar eh, welke codes?

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    ik heb ook een skibroek bij h&m gehaald. Een paar snowboots moeten er nog komen en ze krijgt dan wel haar gewone winterjas aan.

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik heb voor alledrie en skibroek van Scapino.
    Zijn van erg goede kwaliteit en vind die schouderbanden ideaal, geen gezeur met afzakken of sneeuw in je broek!!
    Even een linkje
    Scapino.nl - KINDER SKIBROEK

10. Storm

Storm Niet meer actief

Hey, ik heb voor mijn kereltje bij de H&M het blauw geblokte skipakje gekocht. Met de code: 8920 krijg je 50% korting op 1 babyartikel (tot 31 dec 2011) . Zo had ik het pakje voor maar €14,95. Da's nog een keer leuk winkelen. Ging automatisch van de duurste af trouwens. Had nog meer kleertjes in mijn winkelwagentje.
    Voor de oudste heb ik een overbroek. Vorig jaar was ie nog aan de ruime kant en hij past hem nu ook nog weer. Maar hij kon al lopen. De kleinste ligt dan nog in de wandelwagen. Leek me zo'n compleet pak wel lekker warm voor hem. Onze wintersport houden we in onze eigen woonplaats. Is vorig jaar ook goed bevallen ;) :D

11. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok, dank voor de code, dus dan moet ik niet een winkel zelf opzoeken, maar online dus. Twijfel toch over pak of broek............. hhhmmm Vind het zo jammer dat zijn gewone winterjas dan steeds vies en nat wordt eigenljik, maar denk dat een broek misschien toch wel lekkerder zit.

12. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    bah, bah, nu wilde ik dus ook dat geblokte pak met korting bestellen en is maat 86 uitverkocht..............bah

13. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb net via Marktplaats een pak gekocht, €12,50. Ziet er nog perfect uit, kindjes dragen het ook maar zó weinig. Wellicht ook een idee dus

Deel Deze Pagina