niet op tijd geklusd maar toch zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door farfan, 23 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi Roosje,

Ja je hebt ook gelijk hoor! :D
    Maar het is soms gewoon een beetje frustrerend als iemand dat WEER tegen je zegt, ik hoor het al zo vaak. En ik vond zelf juist dat ik zo goed bezig was deze maand en dat ik er juist helemaal niet mee bezig was (en dat is al zo moeilijk) en dan trapt iemand je weer de grond in door dat te zeggen! grrrrrrrrr :evil: :evil:

Als zij ooit nog eens in zo'n situatie komt zal ik het ook even zeggen ;)

Bedankt voor je reactie!

Liefs Farfan

2. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    nee je kunt echt niet op elk moment van de maand zwanger worden!

3. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Honey,

Nou spannend meid, misschien ben je wel zwanger? Je hebt inderdaad wel een grote kans..... :) Succes!

Farfan; het gevoel van 'het zal wel weer niet' elke maand heb ik ook hoor en elke keer komt het (helaas) uit. Maar je bent nu toch behoorlijk overtijd volgens mij, kijkend naar je cyclusdagen? Ik zou me niet in kunnen houden denk ik zo lang. Ik hoop dat je een positieve test zult hebben!

4. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi Vanillia

Tja, inderdaad, bij mij komt het ook elke maand weer uit. Ik denk dan ook nog vaak zo krom van: als ik denk dat het niet zo is, is het misschien wel zo! :(

Ik heb zelf nog helemaal geen zin om te testen, ik wacht het desnoods 2 weken af als ik dan nog niet ongi ben geworden.
    Ik heb mijn lesje vorige maand zo geleerd dat ik nu echt heel nuchter ben.
    Ik was toen ook 3 dagen overtijd, nou je had me moeten zien, een en al zenuw, echt verschrikkelijk!

Dat wil ik nu dus echt niet meer en ga er daarom gewoon vanuit dat ik later ongi word ook met het oog op dat ik deze maand een schimmelinfectie heb gehad en dat dat wel eens de reden zou kunnen zijn dat ik overtijd ben....

Maar ik hou jullie op de hoogte natuurlijk!

Liefs Farfan

5. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Euh, Honey, heel licht positief is ook positief! Als er geen HCG in je lichaam zit komt er ook geen streepje. Dus je bent zwanger. Ik had ook twee lichte streepjes, betekend dat je nog niet zo lang zwanger bent en er nog niet zoveel HCG in je lichaam zit, maar het zit er wel degelijk.

Groetjes Kolibri

6. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Wij hebben op zich wel vaker dan 1 keer geklust maar de laatste keer was op dinsdag of woensdag en mijn eisprong was op zondag. Toch was ik zwanger, terwijl ik zelf dacht dat die mogelijkheid er afgelopen maand niet in zou zitten omdat we tijdens de eisprong niet geklust hebben. Maar wel dus! Het kan dus wel!

7. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi meiden,

Nou, ik kon het toch niet laten en van mijn vriend moest het ook: ik heb getest en...... negatief!

Ik snap er niks van!
    Waarom word ik dan niet ongesteld?
    Ik wacht nu dus nog maar een paar dagen af en als ik dan nog niet ongi word dan test ik nog maar een keer.

Wel erg vervelend!

Dus nog ff afwachten....

Liefs Farfan

8. Beata

Beata Actief lid

11 sep 2007
    118
    0
    0
    utrecht
    Hoi Farfan,

Bij mij hetzelfde,ook negatief,vorige keer teste ik 14 dagen na mijn nod pas posietief dusssssssss we houden nog hoop,he?

Liefs,

Beata

9. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Jeetje Farfan jammer zeg!
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu best boos maar ook verdrietig bent.
    Ik kan je alleen hèèl veel sterkte wensen met het wachten.
    Wie weet heb je alsnog een positieve test in handen!
    Sterkte en kop op!

Liefs Vanilia

10. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    He meiden,
    Leuk topic!
    Ik hoor dit ook van mijn vriendin dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn, maar tsjonge, dat wil echt niet lukken hoor! hihi
    Ik heb bij wijze van spreken de maxicosi al uitgezocht en de babykamer is in gedachten al klaar!
    Erg frustrerend als het dan toch langer duurt dan verwacht. Dacht altijd, mmm in mei stoppen we met de pil, dan zijn we zomaar zwanger en kan het genieten beginnen!
    MAar helaas, zit me alleen maar te verlekkeren in de kruidvat reclame folders voor al het babyspul!
    Vreselijk zeg!
    En je ergste is; je hebt het van je eigen lichaam niet gedacht dat het zolang duurt..
    Ik vind het ook heel erg oneerlijk als mensen zoiets zeggen hoor! Dan denk ik; je moest eens weten!
    Ik heb het daarom ook nog niet aan mijn familie verteld. Terwijl ik altijd alles aan mijn moeder vertel. Ik wil echt dat het een verassing blijft! MMmm misschien heeft ze het allang door, kan ook nog! hihi
    Maar goed, dames we houden moed, ook na de 6e, de 7e of de 11e ronde..
    Hopen dat het zo spontaan lukt!
    Groetjes!

11. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Ja, dat babykamer al klaar hebben in gedachten en de maxicosi al gekocht herken ik. Wat bij mij 'hielp' is dat we de derde maand niet hebben geklust omdat ik mijn eisprong had maar gewoon wanneer we er zin aan hadden. Heb vanaf drie dagen voor de eisprong niet meer geklust. Was er dan ook van overtuigd dat ik niet zwanger zou zijn. Maar toch...het is gelukt. Hou vol! Veel succes!

12. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He meiden,

Nou hier nog steeds geen ongi te bekennen hoor. Eergister en die dag daarvoor heb ik wel heel iets roze afscheiding gehad en dacht dus ook dat het een voorbode was van mijn menstruatie. Maar de dagen daarna nergens meer last van gehad alleen steeds nare buikkrampen en echt het gevoel hebben dat ik ongi moest worden... maar niks.
    Ik wacht nog maar tot zondag of maandag en dan nog maar eens testen als ik dan al niet ongi ben geworden.
    Ik word hier wel een beetje gek van hoor, ik wilt aan de ene kant zo graag! En aan de andere kant wil ik gewoon duidelijkheid! Dus als ik zondag of maandag nog neg. test, ga ik even langs de ha voor een bloedtest.

Ik hoop het zo! Ik duim voor mezelf ;) en voor alle andere meiden natuurlijk!

Liefs Farfan

13. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    he meid,
    succes voor de komende dagen! Ik hoop voor je dat je snel duidelijk heid hebt!
    Groetjes Jeldou

Deel Deze Pagina