hallo, dit is nu ronde 9 dat wij proberen. weet iemand hoe het komt dat je heeel pijnlijke borsten hebt voor je je regels moet krijgen? nu voelen ze aan alsof ze gekneusd zijn, spierpijn, pijnlijk bij stappen zelfs, soms steken erin. ik heb dit wel elke maand een paar dagen voor mijn regels moeten komen, maar nu is het eigenlijk van sinds mijn eisprong dat ik zo een pijn heb, dus ik vrees er voor dat ik zwanger ben, voel het zelfde als andere maanden, hoewel ik ook al gelezen heb dat de symptomen van een beginnende zwangerschap hetzelfde kunnen zijn dan ongi die eraan komen, k weet het echt niet, heb moeite om dat te geloven.
Heej meissie, ik had ook al pijn aan me borsten als ik ongi moest worden, maar niet zo erg als toen ik wist dat ik zwanger was. Heb er nu nog wel eens last van, en zak zowat door de grond door een bobbel in de weg. Ik zou gewoon even een testje doen meis Dan weet je het tenminste zeker. Liefs Xena
zou het kunnen denk je? nog wat vroeg om te testen hoor, en ik heb wel elke maand pijn aan mijn borsten, dus waarom zou het nu anders zijn denk ik dan, zaterdag ga ik een testje doen.
Ja, dar d8 ik toen ook. Maar het voelde ook anders, ze voelde zwaarder aan, deden echt zeer, net zoals spierpijn, zoals jij al omschreef. Maar ja, ik kan natuurlijk niet zeggen of je zwanger bent, dat kan alleen een testje doen. Maar ik hoop het wel voor je Laat je het weten, wat er uit de test is gekomen? xje Xena
ja doe ik zeker hoor, de hoeveelste ronde was jij zwanger dan? proficiat alvast hé, had jij nog andere vroege symptomen?
Heb zoveel ronde's gehad, hihi. Nou, als eerste pijnlijke borsten, beetje misselijk, krampjes en klein beetje bloedverlies (dus ik dacht dat ik ongi werd) Maar voor de rest in het begin niks. Nu word het wel wat erger
Ik had ook altijd last van mijn borsten als ik ongesteld moest worden. Maar dan eigenlijk alleen aan de zijkant, richting mijn oksels. Nu ik zwanger ben heb ik last van mijn gehele borst. Kan mijn favorite bh's al niet meer aan.. Gr Droom
Heb ook altijd pijnlijke borsten gehad voor ongi. Nu voelen ze ook beurs en pijnlijk. Soms ook steken en jeuk. Ik wil eigenlijk pas zaterdag testen!
Ik heb ook heeeel gevoelige borsten. Normaal nauwelijks last van, hooguit paar dagen voor ongi. Maar nu al anderhalve week. Joggen is er niet bij hoor.. dat doet pijn! Mijn boobs zijn de ene keer pijnlijk, dan superzacht, dan pijnlijk dan weer zacht.. tepels blijven gevoelig. Heb trouwens overal wel soort lichte kramp.. schenen, kuit, armen, handen, vingers, oksels en schouders enz. Pff. Als ik niet zwanger ben dan moet ik alsnog linea recta naar de huisarts want dit is echt niet normaal! Wel superblij dat jullie er allemaal zo mee bezig zijn .. ben niet de enige die ongeduldig is! Mijn vriend wil eerst zien dan geloven dus ik heb het er maar niet te veel over. Gelukkig heb ik jullie!
ja het is leuk om hier onze gedachten uit te wisselen hé, want inderdaad mijn man vindt het ook wel spannend, maar k moet daar nie elke dag mee afkomen, hij zegt dan dat ik er niet zoveel mee bezig mag zijn, maar wij zijn het die vanalles voelen hé, en elke maand dat afwachten. k voel ook weeral vanalles, nu ook zo een drukkend gevoel in mijn onderbuik net boven de schaamstreek, k twijfel weeral dus, zaterdag doe ik een testje! ik hoop voor ons allemaal dat het snel lukt
Ja, wij voelen het allemaal! Ik heb ook een drukkend gevoel inderdaad net boven mijn blaas. En had laatst beetje vochtverlies, geen urine, net water. Hmm.. Succes zaterdag.. ik ga één dezer dagen ook weer een testje doen. Spannend!
Hi Katje, Ik heb een te lange stopweek gehad (was aan de pil) en kreeg ineens verschijnselen.. niet gepland dus. Maar het zou wel welkom zijn! Naar de huisarts geweest en die zegt dat ik moet wachten tot 31/10 (en dan testen.. dat doen ze daar (al heb ik de dag ervoor natuurlijk allang thuis getest uit ongeduld en zekerheid )). Maar dan is woensdag de 31e voor ons beiden dus een spannende dag! Ik kan dus niet uitrekenen wanneer mijn eisprong was omdat ik aan de pil was.. irritant is dat joh! Maar ik houd je op de hoogte, jij mij ook?
Hey Nata, Sinds gisteravond buikkrampen en lichte spotting, vanmorgen ook spotting, pijn in de borsten is weg, vanmorgen toch maar een testje gewaagd, maar het was negatief, dus ik verwacht mijn regels wel. Op naar de volgende ronde!
k Heb mijn regels gisteren gekregen, vroeger dan verwacht eigenlijk, had nu een cyclus dus van 23 dagen, de laatste maanden had ik een cyclus van 26 dagen, vrij kort dus allemaal. Allé vooruit, op naar ronde 10....
Aaaaach, jammer! Ineens is het dan weg, hè.. de verschijnselen. Bij mij ook.. twee dagen ongesteld geweest maar daarna ineens alle verschijnselen weer terug! M.n. gevoelige (.)(.). Wat je daar dan weer van moet denken.. misschien ontpillen. Succes in ieder geval.. op naar de volgende ronde!