Dat kan, ik wel Nou, als je ziet hoeveel weerstand het bij mij oproept, zou ik acuut minder hard werken het hele jaar. Bovendien ga jij 2 weken. Dan zou het mij meer waard zijn Maar voor een weekje ben ik minstens nét zo druk met voorbereiden dan met vakantie vieren.
Wij gaan deze zomer ook niet weg. We zijn begin april nog wel een midweek weg geweest. We gaan nu niet omdat we de jongste van 3 maanden nog te jong vinden. We gaan wel dagjes weg, Juliana toren, Burger's Zoo en Efteling.
Inmiddels 11 jaar geleden dat we een weekje op vakantie zijn geweest...elk jaar zeg ik, misschien volgend jaar...
Ik ga ook niet.. sowieso kan mijn zoon slecht tegen de warmte en zie ik het niet zitten om met hem te vliegen. Maar wij gaan verhuizen naar een nieuwbouw huis waar alles nog in moet. dus de centjes zijn gewoon op. Hopelijk volgend jaar weer op vakantie..maar wellicht ook niet, want dan is de tuin aan de beurt.
Hier ook niet helaas, 2011 voor t laatst geweest. De weekendjes weg niet meegerekend dan. Maar zou het wel weer leuk vinden, lekker 2weken naar Spanje ofzo. Misschien volgend jaar. Ff sparen
Wij gaan niet deze zomer. We hebben pas geleden allebei een jaarkaart gekocht voor Safaripark Beekse Bergen. De kindjes zijn nog gratis en je kreeg er een boekje bij met een aantal gratis uitjes en sommigen voor de helft v/d prijs. Zo komen we de zomer wel leuk door! De kaart hebben we er volgende week als we weer gaan al uit qua kosten.
Wij gaan ook niet op vakantie. We gaan wel elk jaar een weekendje weg naar ergens in nederland. En mijn ouders wonen op een waddeneiland en daar kunnen we altijd heen als we willen(alleen reiskosten dan) Vorig weekend een heerlijk strand weekend gehad. Wij zijn nog druk met ons huis bezich. Dit jaar komen er kunststof kozijnen en hopelijk kunnen we over twee jaar een nieuwe keuken plaatsen. Nou is een weekendje weg al heel ingrijpend voor onze dochter dochter dus zien wij lager weg ook niet zitten. Wij hopen mooie vakanties te kunnen maken als onze kinderen ouder zijn 6+
Hou je niet van op vakantie gaan of heb je er de middelen nooit echt voor gehad? Ben zelf erg reislustig en wel meer dan 60x op vakantie geweest (en dan tel ik tripjes binnen nl niet mee) Hier geen last van heimwee, vakantie inpakstress oid
Respect hoor. Er zouden meer opties moeten komen voor gezinnen in dit soort situaties als je het mij vraagt.
Wij zijn voor het eerst dit jaar in mei een midweek center parcs geweest. Daarvoor ook echt al jaaaren niet! Ik vind het wel belangrijk voor onze dochter. Ze is nu nog klein, dus we wilde nog niet echt heel ver weg gaan. Ze vind nu nog alles goed en leuk haha. Ik ging vroeger als kind zijnde nooit naar het buitenland, ouders hadden weinig geld en mijn vader ook nooit zo een zin. We zijn wel vaak toen ik kind was binnen Nederland (Zeeland) op vakantie geweest. Maar ik vind het altijd heel jammer dat we nooit naar buitenland gegaan zijn.. Ik wil dat onze dochter straks wel mee geven. We hebben ook niet heel veel geld over, maar om het jaar moet denk ik wel lukken...
Is het niet een idee om een week (of langer) van huis te ruilen onderling? Brutaal idee natuurlijk, maar is een optie toch? Wij hebben ook wel eens mensen uit het midden van het land in ons huis gehad toen wij op vakantie gingen. Heb daar zelf geen problemen mee, maar moet je maar net willen natuurlijk (denk gooi het even in de groep )
Wij gaan ook niet op vakantie laatst dat ik op vakantie ben geweest was in 2007 eigenlijk nooit geen behoefte aan gehad en geen geld in 2012 nog wel een lang weekend weg geweest nu ik ouder word heb ik wel meer behoefte (maar dan max 1 week) deze zomer zouden we wel maar ik ben dan aardig ver in de zwangerschap en er waren wat extra kosten nu alleen wat dagjes weg dicht in de buurt mijn dochter vraagt wel om vakantie voor haar vind ik het wel sneu hopelijk volgend jaar kan het
Een redelijk onverwachts faillisement van mijn kans werk zorgt ervoor dat wij dit jaar niet op vakantie kunnen. Gelukkig heeft mijn man werk weliswaar via een detacheringskantoor, maar zoals het er nu naar uitziet word hij gewoon aangenomen bij het bedrijf in december. Tegen die tijd heeft hij 12 dagen gespaard dus heel misschien kunnen we in oktober of november een midweekje weg. Vakantieinpakstress ken ik niet. Gewoon van te voren opschrijven wat er mee moet en dat dan afvinken.
Ik ben een thuisblijfmama en wil er eigenlijk wel tussenuit omdat ik zo aan huis geplakt ben alleen gaat het met mijn gezondheid niet zo lekker dus gaan we dit jaar niet zo ver. We gaan wel een weekendje weg in midden augustus naar Duitsland. Vorig jaar was ik hoogzwanger tijdens de vakantie periode. We willen volgend jaar zeker wel naar Italie/Kroatie gaan. Hoop dat ik me dan beter voel!
Kijk geen middelen dan houdt het ook op natuurlijk. maar geen zin erin hebben of de kinderen te klein vinden daar kan ik mij nou helemaal niks bij voorstellen
Respect voor alle families die niet kunnen gaan om financiele redenen. Fijne vakantie voor iedereen gewenst!
Wij gaan ook niet. Vorig jaar wilde we een lastminute boeken en toen kreeg ik een miskraam. Dit jaar wilde we gaan boeken en toen viel de rekening van het chromosomen onderzoek op de mat en ging de auto kapot.
Toch ken ik mensen die stikken van de poen en echt niets om vakantie geven ikke niet trouwens hoor. hoe vaker hoe liever
Geen zin hebben om ver te rijden is toch niet zo gek? Of geen zin om van alles in te pakken is toch ook niet zo raar? Wij hebben er dit jaar gewoon even geen zin in, gaan wel weg dus moeten ook inpakken, maar gaan niet zoals eigenlijk altijd naar een camping in Frankrijk. Ik vind het heerlijk, even een jaartje niet!