Herkenbaar hoor Maar als we er eenmaal zijn vind ik het toch heerlijk. Hier heeft 't niks met geld te maken, we zijn 1 weekje in een luxe huisje in Limburg geweest en dat was erg leuk. Ik heb een hopeloze (eigen) planning op mijn werk en met het vooruitzicht dat mijn aanstelling afloopt kan ik me de luxe van vakantie dus vooral qua tijd niet veroorloven. Ik neem af en toe een dagje vrij omdat ik het eerste trimester weer lekker pittig vind. En mijn man neemt af en toe vrij op mijn vrije dag zodat we een dag extra met de kinderen zijn, lekker naar dierentuin enzo.
Tja hier hebben We de middelen er wel voor maar. Ik heb geen zin om lang in de auto te zitten en vliegen met 3 kinderen zie ik niet zitten. Daarbij al het werk qua inpakken heb ik echt geen zin in. Maar goed wij vermaken ons thuis ook prima. Lekker met zijn 5ven in het zwembad in de avond de vuurkorf aan. Nee ik hoef niet zo nodig weg.
Home - devakantiebank.nl Hier kun je je aanmelden voor een gratis vakantie. Is speciaal voor gezinnen die het nodig hebben, maar het zelf niet kunnen regelen. Ik ken een gezin wat hiermee op vakantie is geweest en die hebben het geweldig gehad.
Nee wij gaan ook niet. Op een camping tripje vorig jaar na al jaren niet op vakantie geweest. Geen geld voor.
Vakantiestress ken ik ook niet. Ik vind het veels te leuk om op vakantie te gaan. Mijn eigen situatie van vroeger lijkt op die van mamaFaith. Opgegroeid in dikke armoede. Toen ik in de 6de klas zat (groep 8) ben ik 1 keer met mijn moeder en broertje, vanuit de kerk een midweekje naar ponypark Slagharen geweest. Ik vond het geweldig. Ook ben ik dat jaar met mijn beste vriendin meegemogen naar Breskens in Zeeland. Onvergetelijk voor mij. Verder heb ik zodra ik oud genoeg was om te werken (met 11 jaar sperziebonen plukken, prei planten, supermarkt etc.) mijn eigen school betaald, en alles aan mijn moeder gegeven. Ook al kreeg zij toeslag voor mij, dan kon zij daar extra dingen voor kopen. Toen ik 18 was, ben ik toen weer met mijn uiteindelijke man en een grote vriendengroep naar Lloret de Mar geweest, 15 dagen. We kregen al gauw kinderen en eigenlijk zijn we sindsdien altijd wel op vakantie geweest. Ik vind het zooo leuk!! Maar sinds de laatste jaren dat we het financieel moeilijk hebben, zijn we dus niet meer geweest. En op zich vind ik het niet erg hoor. Ik kan goed relativeren. Ik klaag niet. Net kwam mijn dochter haar nieuwe grafische rekenmachine binnen (120 euro!!) bijvoorbeeld, en dan ben ik toch wel blij, dat ik die zomaar heb KUNNEN bestellen. Ik wil dus ook niet klagen in dit topic. Alleen, dit jaar, nu iedereen om me heen lekker gaat, begint het te kriebelen..ik wil ook!! Het scheelt denk ik ook wel dat ik nu al maanden zo'n beetje aan huis gekluisterd ben ivm mijn arm. Morgen hoor ik wanneer ik voor 2 dagen opgenomen word, voor pijnbestrijding. Ik denk dat dat heel veel mee te maken heeft. Ik kan niks, en ik wil zoveel! Zovast bedankt voor alle reacties, sommige meiden ook sterkte, die het niet breed hebben. Bedankt voor het delen van jullie situaties, tips!
Ja daarom ga ik geen week meer.. Volgens mij vorig jaar een weekje wegen geweest nou verschrikkelijk voor een mid week zo inpakken.. Het laatste stukje was niet op jou gericht hoor .. Gewoon over het algemeen .. Vroeger nou ja zo'n 3 a 4 jaar geleden wilde ik nooit op vakantie .. Het zelfde als jou .. Geen zin om in te pakken en dat soort dingen .. Ik ben wel zo ik hoef geen super de luxe vakantie .. Je kan het overal leuk hebben toch ? Of het nl of buitenland is.. En de All inclusieve vakantie hoeft ook echttttt niet.. Ga niet met 4 kinderen in de rij staan om een hapje te eten.. Dagggg Gewoon een leuke kinder camping en verder zien we wel En ik werk er niet hard voor maar vriendlief maar wel voor ons
Dit.. Ik ga ook met 4 jonge kinderen .. 7,5 Bijna 4 2 4 maanden.. Juist jonge kinderen vinden het geweldig .. Ook wil ik ze graag landen laten zien.. Vorig jaar Frankrijk dit jaar Spanje en volgend jaar Turkije gaan we vliegen.. Laten zien dat andere landen vaak anders zijn dan ons Nederland .. Ik ga niet op cultuur vakanties hoor.. Maar je ziet het gewoon .. En tja inpak stress geen last van.. Ga woensdag de koffers pas doen.. Donderdag vertrekken we.. Wel ligt veel al klaar