Wij hebben gisteren 4uur lang geshopt voor de zomerjassen, maar niks leuks kunnen vinden wat ik of zoon mooi vinden. Welke zomerjas hebben jullie voor je zoon? Die van mij heeft maat 122.
Hier hebben we een simpel jasje van de wibra, en soort spijker jasje van de h&m. Wil nog wel een "goede" erbij halen Product Detail | H&M NL
Deze hebben we gepast, een hele fijne katoenen jas. Alleen ziet hij er erg bleek uit met deze kleuren. Fel rood of helder blauw staan hem beter. Sab1988 we zijn gisteren bij Houtbrox geweest, vergelijkbaar met t bijenkorf. Voor de meiden goed geslaagd, voor de jongens een hoop zwart. Van Vingino hadden ze alleen nog tussenjassen hangen, en de rest een hoop zwarte 'regen'jassen. Ik wil graag iets met redelijk wat katoen erin, want anders zweet hij al na een kwartier spelen buiten.
Ik heb deze voor zoontje. Hele mooie kleur blauw! Kleur is is iets minder donker in het echt. jas | lief! lifestyle
Is van V&D, ik heb hem vorig jaar ook gekocht voor mijn zoontje. Vind het jammer dat ze dit jaar weer dezelfde hebben../ Beetje zoals bij de H&M daar recyclen ze ook telkens de collectie voor jongens. Zo jammer vind ik dat.
Ik heb voor Sam deze gekocht en hij heeft er al veel leuke reacties op gehad: http://m.kleertjes.com/Name+It-.200169_BLA-122.html#color:blauw;
Oehhh jammer! Ik vind hem inderdaad super leuk, stoer en fleurig. Makkelijk te herkennen in de speeltuin en niet duur!