Hoi Dames! Mijn vriend en ik zijn al een tijdje aan het proberen en de laatste maanden met behulp van clomid 50mg en pregnyl 5000. Mijn laatste pregnyl spuitje was op 9 januari en overmorgen is mijn nod. Ik test al 2 dagen superpositief! Maar nu zei de gyn dat het nog een restje pregnyl kan zijn en best pas test na enkele dagen overtijd te zijn. Serieus?? Na 14 dagen nog een restje pregnyl? Zijn hier nog dames die zo laat nog vals positief testten? Groetjes xx
Knalpositief lijkt me sterk 14 dagen na Pregnyl. Volgens mij is dat na 10 dagen niet meer in je lichaam, of heel weinig, zeker niet om een knalpositieve test te veroorzaken! Ik testte ook op 14 dagen na Pregnyl positief! Succes en ik weet bijna zeker dat ik je ook kan feliciteren!
Hoi, Ik had op dag 10 na de pregnyl een negatieve test. Het is per persoon verschillend maar super positief lijkt me toch niet. Loopt de test ook op?
Lijkt me heel sterk! Ik teste vanaf 9 dagen na de pregnyl positief en het streepje werd steeds donkerder Van harte gefeliciteerd!!
Dit ziet er toch duidelijk uit Misschien dat mijn gyn gewoon voorzichtig is? Ik lees idd ook overal dat het na 10 dagen al uit je lichaam is... Bedankt voor de reacties xxxx
Jullie hebben gelijk Ik gebruikte nog nooit eerder deze testen en had de bijsluiter moeten lezen. Ooh wat een teleurstelling Na 2 dagen vreugde zakt de moed me in de schoenen... Xxx
Oh meid, sorry van mijn korte vraag: ( denk ik check het even maar je zal wel goed getest hebben. Super balen. Ga voor je duimen dat er toch nog een posi test komt!!
he meid wat vervelend dat je de test verkeerd afgelezen hebt. Deze is idd negatief, hopelijk heb je snel een positieve test
Ja ik had het telefonisch doorgeven. Hij zei om pas te testen als ik overtijd ben. 25jan is mijn nod en misschien is er nog een kansje dat ik te vroeg heb getest! Als deze ronde niet lukt beginnen we met inseminatie. Groetjes xxx
Ik heb vanmorgen opnieuw getest en deze lijkt me positief. Zeg me nu niet dat dit ook een kruisje moet zijn he Zijn er dames die ervaring hebben met een late valse positieve test? Is er kans dat dit nog van de pregnyl kan zijn? Xxx
Geen ervaring met Pregnyl, maar ik hoop zo voor je dat het zo is!! Duidelijk streepje en nee geen plus hierop nodig