Hallo Dames, Ik ben nieuw hier. Ik wil graag zwanger worden, maar ik heb zoveel vragen die ik aan niemand kwijt kan. Vandaar mijn aanmelding voor dit forum! Ik heb precies een maand geleden mijn implanon eruit laten halen. 19 dagen later werd ik voor het eerst ongesteld. Ik weet dus nog niet precies hoe lang mijn cyclus is. Ik ga maar het van het gemiddelde ongeveer 28 dagen. Nu heb ik vandaag een ovulatietest gedaan. Maar ik kan niet zeggen of hij positief is? Dit resultaat las ik af na 5 minuten. Wat vinden jullie? De eerst test is van de kruidvat en de tweede test is van clearblue. De test van clearblue is niet meer goed hij was goed tot 02-2015. Dus ik weet niet of ik die test serieus kan nemen? Groetjes, Angelina
Bij ovu testen moeten de lijnen minimaal even dik en donker zijn. Bij die van de kruidvat lijkt dat (bijna?) het geval, bij de CB niet. Ik zou vanavond nog een keer testen en voor de zekerheid het vanavond gezellig maken.
De CB test is een digitale test, deze mag je dus niet zo aflezen en alleen in de houder aflezen (je krijgt dan dus een smiley of een rondje) Je kruidvattest lijkt mij positief. De teststreep moet even donker, of donkerder zijn dan de controlestreep. Ik ben Fan van de clearblue testen, geen gedoe met vergelijken oud, gewoon een smiley geen smiley, ze zijn alleen wel duurder (goedkoopste op bol.com 20 voor 35 euro)
Ik heb vandaag weer een test gedaan en dit streepje was wel een stukje lichter. Dus ik hoop dat ik gister rond mijn piek zat.
Ik heb sinds 2 dagen ook last van misselijkheid en het komt met vlagen? Ook heb ik een beetje last van mijn darmen. Herkent iemand zich hierin? Hoort dit bij een ovulatie??