Goedemorgen dames! Ik heb nu 3 testen (KV eigen merk) gedaan: vrijdag, zaterdag en de meest rechtse is van vandaag. Mijn NOD was gisteren (zaterdag). Bij mijn vorige 2 zwangerschappen liepen de lijntjes mooi op, je zag dus duidelijk verschil tussen 2 dagen. Ze waren op mijn NOD echt knallend. Ik heb nu nog 1 test liggen die ik dinsdag wil gaan doen... ik weet dat ik het even af moet wachten maar wordt er toch lichtelijk zenuwachtig van dat ze nog zo licht zijn en ook niet oplopen . Wat denken jullie?
Ik vind ze ook wel duidelijker. Maar je hoort ook veel negatieve dingen over deze testen. Misschien anders testen met predictor testen?
Ze lopen wel op hoor! Haal de middelste er maar tussenuit. En niet meer iedere dag testen!!! Gefeliciteerd!
Ik zie ook oploop! Hij zal waarschijnlijk ook nog wel wat donkerder worden aangezien de test net gedaan is. Gefeliciteerd
Ik xie ook oploop hoor De kV knallen niet meer zoals vroeger helaas. Dus dit is voor Kruidvat begrippen een knaller
Ah dank je wel voor jullie reacties!! Ik vergelijk ze met mn andere zw testen van paar jaar geleden maar die waren zo duidelijk dat ik nu twijfel.. ik weet dat t afwachten is maar het is zo spannnend
Oh echt?? Dat wist ik niet... want ik vergeleek de testen namelijk met die van een aantal jaar geleden
Wat je misschien ook onzeker maakt is dat je droge testen met natte testen vergelijkt. Maar ik zie ook oploop hoor, die rechtse is echt duidelijker en donkerder! Kruidvat testen zijn sowieso waardeloos. Ik zie iedereen de predictor testen van de op=op aanraden, misschien geeft dat je wat meer zekerheid! Het ziet er in ieder geval goed uit!
Ik was aantal jaren geleden echt te spreken over de kv testen...mss dat het tegenvalt dan nu...haha..zou kunnen. Maar in daglicht lijken de lijntjes gewoon precies op elkaar pfff dat wachten he
Ik zie duidelijk oploop. En hij ziet er boor Kruidvat testen begrippen goed uit. Duurt lang voor ze knallen helaas Gefeliciteerd
Ik snap je onzekerheid. Ook ik zie wel een oploopje. Maar.. kv testen eruit (crap kwaliteit tegenwoordig) en predictor early of predictor express erin