Niet persen zonder wee?

Discussie in 'De bevalling' gestart door ilseroc, 20 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik heb dus helemaal geen persweeen gehad. Nadat ze 10 cm hadden geconstateerd moest ik dus gaan wachten met persen totdat ik die persweeen zou gaan voelen. Heb er uiteindelijk bijna 4 uur op moeten wachten voor ze zeiden dat ik het zo maar moest proberen! Ik had wel de gewone weeen (rug en beenweeen), maar dus geen enorme persdrang of wat dan ook. Uiteindelijk heb ik op die weeen zelf geperst, toen Thijmen diep genoeg was hebben ze met de vacuum geholpen. Ook dat gevoel van het hoofdje dat staat heb ik niet gehad. Uiteindelijk hebben ze geknipt omdat hij het hoekje niet omkwam en is hij er in 1 keer met een enorme golf vruchtwater uitgekomen (de gyn deinsde zowat naar achter :) ).

Maar uiteindelijk helpt de vk of de gyn je wel bij het wel of niet persen en het helpt als je zelf aangeeft wat je voelt enzo dan kunnen ze daar weer op inspelen.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dat met die roos heb ik bij de yoga geleerd, maar niet toegepast, ik heb gewoon netjes naar de verloskundige geluisterd ;). Maar ik had ook absoluut geen pijn toen het hoofdje stond, ik voelde het niet eens. (en zij maar vragen, voel je het? Eh.... nee? Ik geloof het niet....)

Ik ben trouwens ook niet geknipt of gescheurd :).

Deel Deze Pagina