help?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Spanish, 31 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spanish

Spanish Niet meer actief

Meiden mijn laatste cyclus was 28 dagen.
    nou mag ik beginnen met ovulatie testen!

wanneer precies???

mijn banner geeft aan datik over 6 dagen mij eisprong zou kunnen hebben! ik heb 6 ovu testen en moet dus 6 dagen testen..

Dan zou ik vandaag al moeten beginnen? heb de eerste al gedaan en kwam maar een licht streepje.

liefs

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hoi Carien,

Ik weet niet of er een beschrijving bij zit?
    Ik gebruik Predictor en op de beschrijving staat dat je met een cyclus van 28 dagen op dag 12 moet beginnen met testen. Ga niet teveel uit van de banners van internet, want die kloppen niet altijd, geen lichaam is nl hetzelfde.

Groetjes Cyntje78 ennuhh succes ;)

3. mamamirri22

21 jul 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    de banners geven idd een richtlijn,...je moet zelf even uitvogelen wanneer je eisprong daadwerkelijk is. succes

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je kunt een vroege eisprong hebben of een late. Je kunt niet van je banner uitgaan, want die gaan van standaardwaarden uit en een lichaam is niet standaard!;) Het is dus gewoon uitproberen wanneer jouw eisprong is. Ik zou omstreeks dag 11-12 beginnen.

5. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Hey,

Ja, bij mij klopt de banner totaal niet met hoe het gaat.

Als mijn ovulatietest klopt komt mijn ovulatie vandaag / morgen of zondag...
    De laatste twee keer heb ik een cyclus gehad van 21 dagen wat dus inhoud dat ik volgende week zaterdag / zondag weer ongesteld zou worden...

In mijn geval zou dat wel een extreem korte luteale fase worden...

Ik zou je aanraden gewoon elke dag om dezelfde tijd testen en vanzelf zien wat er gebeurd.
    Succes!

6. Spanish

Spanish Niet meer actief

dag meiden!

Jaa idd.. vandaag me 2e test.. :) ben wel blij dat die pillen van etos zwanger worden helpt. :) mijn temp. zakt wel steeds meer..
    erg spannend allemaal

liefs xxx

Deel Deze Pagina