Hoi, Juĺiën is nu al 2 uur achter ontroostbaar aan het huilen. Hij is verkouden maar ik weet niet of het daardoor komt. Hij heeft geen verhoging ofzo.... We zijn vandaag even weg geweest. Misschien een beetje uit zijn ritme. Ik twijfel of ik nu de verloskundige moet bellen want dit ken ik niet van hem. Normaal kan ik hem altijd troosten.
Ik zou zeggen: Bellen! Je kindje is nog maar zo klein....Weet niet wat voor soort verloskundige je hebt, maar die van mij kon ik altijd bellen. Zeker als je nog niet naar het consultatiebureau gaat. Anders kun je ook de huisarts bellen natuurlijk.
En het icare nummer kun je ook altijd bellen hoor. dag en nacht. Gewoon doen want inderdaad is je kindje nog maar klein. Geen risico's nemen. strekte
Toen mijn dochter 1 week oud was, hebben wij ook een keer midden in de nacht! de verloskundige gebeld. Ook omdat ze (vanaf 6 uur 'savonds vrijwel onophoudelijk huilde en we niet wisten wat er aan de hand was. We raakten lichtelijk in paniek omdat we haar zo niet kende. De verlosk. wilde toch het zekere voor het onzekere nemen en is toen gekomen. En natuurlijk stopte benthe met huilen toen ze voor de deur stond . Maar goed... Gelukkig was er verder niks aan de hand. Dus, ik zou gewoon bellen als ik jou was. Daar zijn ze voor en ze snappen ook wel dat je je onzeker voelt. Ook al is het alleen maar om gerust te stellen.
Je kunt ook altijd nog het kraambureau bellen hoor, die hebben vaak zo'n 24-uurs nummer. Dat mag je ook gewoon bellen na de kraamweek. Vaak hebben die ook wel goed advies.
wij hebben de verloskundige net gebeld. we kwamen samen tot de conclusie dat hij waarschijnlijk last heeft van obstipatie. Hij probeert ook steeds te poepen, loopt dan rood aan maar het lukt niet echt. Ze zei ook dat het niet goed was dat hij, als het morgen nog zo is, maar naar de huisartsenpost moet. Het is duidelijk geen huilen om te klagen maar echt omdat hij ergens last van heeft. bedankt voor jullie advies. Hij ligt nu in zijn bedje na zijn voeding van 21.30 uur. Ik hoop dat hij nu toch slaapt anders weet ik het echt niet meer....
Ach wat zielig, daar kunnen ze inderdaad flink last van hebben. Ik hoop dat hij snel zijn luier volgooit, vaak zijn ze dan weer erg opgelucht.
Ah goed dat je hebt gebeld. Dan hoef je niet in het ongewisse te zitten. Dat persen deed mijn zoontje trouwens ook toen hij last had van krampjes. Dat zou het ook kunnen zijn.
Gelukkig heb je gebeld. En zeker naar de hap gaan hoor. Onze dochter was 3 weken toen ze hier last van kreeg. We hebben hier toen wel 1,5 week ploegen dienst gedraaid omdat ze niets anders deed dan gieren. Dus ik overdagen en s nachts slapen en mijn man andersom. (was gelukkig in de kerstvak. toen kon het ook gelukkig) Maar het maakt je onzeker en erg verdrietig. Dus gewoon bellen en anders gewoon eerder hoor.
Bedankt nog allemaal. Wij zijn op aanraden van de verlos en het cc overgestapt op de omneo voeding. Hij heeft vandaag echt wel 5 x gepoept gelukkig. Nu heeft hij wel last van krampen maar gelukkig is hij die stomme ontlasting kwijt. Het eerste beetje was erg hard. Dat is het dus wel geweest.