Klaar!

Discussion in 'Borstvoeding' started by Linda86, Aug 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Even van me afschrijven hoor....
    Ik denk dat ik afgelopen week de laatste keer borstvoeding heb gegeven en nu ik er zo over na denk, vind ik het best een beetje moeilijk. Mijn dochter is al bijna 3 en wilde altijd vaak drinken, maar ze vraagt er de laatste tijd nooit meer om. Ik hoopte ergens een beetje dat ze net zo lang door zou gaan als Milan (hij was 3 jaar en 11 maanden toen hij stopte).
    En een nieuwe baby komt er (hoogstwaarschijnlijk) ook niet meer :(. Ik wil zelf wel heel graag, maar mijn man wil échtéchtécht niet.
    Dus dan is het nu echt voorbij denk ik! Slik...

2. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

Dec 22, 2011
    2,011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Wow je hebt een hele mooie tijd gevoed!

3. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,528
    14,043
    113
    Female
    Wouw wat een mooie lange tijd heb jij mogen voeden! Respect hoor. Maar kan me voorstellen dat het erg dubbel aan moet voelen.

4. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,820
    5,956
    113
    Female
    Ik snap je hoor...Zoon (2 jaar 3 maanden) is opeens overdag gaan afbouwen. Hij dronk nog s'ochtends, 2x overdag en s'avonds.
    Ik kan het wel aanbieden maar hij wil echt niet meer.
    S'avonds geniet ik dus nog van ons momentje.
    En al weet ik dat het prachtig is dat hij zelf aangeeft dat hij niet meer wil, en is dat wat ik altijd heb gewild, toch ben ik er wel verdrietig over dat het bijna voorbij is..want ook hier geen baby meer. En stoppen met borstvoeding als je weet dat er nog een nieuwe ronde aankomt, is toch heel anders..
    Ik denk en hoop dat je (en ik) er met verloop van tijd weer met een fijn gevoel aan terug kan denken :)

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wennen he?

Share This Page