Nog steeds 0.0 succes hier. Zelf vind ik wat langere niet populaire jongensnamen leuk. Mijn vriend houdt dan meer van kort maar ook niet populair. Dus 1 ding waar we het over eens zijn. Geen top 25 naam. Verder vind mijn vriend engels klinkende namen zoals Mayson niet leuk... (Ik helaas wel maar goed dat gaat het dus niet worden) Olivier wordt hier te vaak genoemd. Ik vind die niet leuk. Wie o wie durft nog een poging te wagen ons te helpen?
Florian Xavier Mathijs Rohan Ronan Quinten Tobias Fender Hessel Wessel Brent Bjorn Elias Kasper Jasper Jesper
Arthur Tobias Abel Robin Marcus David Benjamin Adam Felix Hugo Oscar Lodewijk Christian Nathan Simon Alexander
Ik ga mee lezen. Mochten wij nog een zoon krijgen gaan we een giga probleem krijgen. Dé naam voor ons hebben we nl al vergeven.
^^ edit: dus dezelfde klik met een naam gaan we niet vinden. Dat bedoel ik met probleem. Het moet dit keer gewoon een meid worden
Van alles wat. Mathijs Mathias Thijmen Thibo Thobias/Tobias Milan Thomas Ferron Merlijn Boris Oscar Fabian Florian Wout Tycho Jonas Jonah Julius Duuk Philip Kasper Wouter Vigo Jelmer Xander Douwe Joas Silvan Thije
Didier Yannick Joas Fender Kieran Jesper Tristan Vincent Gideon Guido Sjoerd Jonathan Axel Lieuwe Jacco Espen Silvijn Benja Renzo Hessel Bjarne Björn Kelvin Clement Cyril Ivo Olaf Sjors Ivar Kobe Nand Iskander Leander Rogier Ismael Roeland Roel Sybren Lode Fons Faust Ernst Eloy Duncan Dinand Daniel Jurgen Jochem Kamiel Karsten Kilian Christoph Lumen Marlon Marnix Lennart Marten Matteo Maceo Silas Miller Menno Midas Ferron Ferris Nando Branco Seger Wester Skip Kick Sevijn Rune Ralf Revan Pascal Tjeu Tijl Dion Loek
Maarten Jeroen Jochem Marnix Jelte Tristan Jorrit Werner Victor Arthur Maurits Ewout Gideon Fender Jurre Mathieu Reinier Joost Rinse Thibeau Wessel Xavier Lennart Sander
Hier zit mijn favoriet bij en ook 1 die ik heel bijzonder vind....manlief overtuigen is alleen t probleem
Kylian Tyrone Reginald Donald Emerson Thiago Thibault Frederik/ Frederick Valentijn Wodan Quinten/ Quintin/ Quintijn Ricardo Alexander Zacharias Winston Fabian Eduardo
Q.uinten vind ik heel mooi. Mn vriend niet. Verder staan er 2 bij die momenteel besproken worden alleen krijgt hij 3 namen... En welke en welke volgorde is dus nog even de vraag.