Zucht. Mijn man is hilarisch.

Discussie in 'Babynamen' gestart door Annedore, 30 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Die oelewapper wist dus 100% zeker dat wij een dochter zouden gaan krijgen.
    Wij zouden haar dan Ella noemen.

Voor een jongen zou het Jurre of Siem worden.
    Ik was er zeker van, maar mijn man twijfelde. En toch stemde hij toe met Siem omdat hij dacht 'ik weet zeker dat het een meisje is'

Nou.....we verwachten dus wederom een knulletje :roflmao:

Zegt ie na de echo 'we moeten het toch nog even over de naam hebben hoor' o_O

Ja doei! Het blijft Jurre of Siem. Had ie maar rekening moeten houden met het idee dat er toch echt weer een jongetje in mijn buik kon groeien.

Het wordt dus Jurre. Vond de naïeve twijfelaar dan toch beter dan Siem.
    Ik vind het prima :thumup: Vond Jurre toch al leuker dan Siem bij de namen van onze jongens.

Wat een ei :D

Beertje8, Colinn, MariTheresa en 11 anderen vinden dit leuk.
  2. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Staat hij wel 100% achter Jurre? Want ik vind persoonlijk niet dat iemand omdat hij even dommig is geweest gelijk alle recht om ook vol achter een naam te staan verliest.

dreumesje, Roodborstje2, Celika en 9 anderen vinden dit leuk.
  3. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hij zegt nu dat hij er wel achter staat.
    Zelf komt hij met weinig suggesties. Hij had wel 20 meisjesnamen, maar voor een jongen komt hij niet verder dan Max of Rick :confused:

Ik heb inmiddels wel 100 jongensnamen genoemd en hij vindt Jurre dan toch het leukst. Maar ik doe vandaag nog 1 poging met een aantal andere namen. En als hij dan bij Jurre blijft dan heb ik hem genoeg 'uitwegen' geboden vind ik ;)

4. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Je hebt ook nog maar 25 weken de tijd ;)

littlemunchkin, Pepijnn en Flamingooo vinden dit leuk.
  5. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Bij de vorige wisten we pas heel kort van te voren de naam en dat vonden we beiden niet zo prettig.
    Bij de oudste wisten we de namen met 15 weken, ver voordat we het geslacht wisten, en dat is het ook gebleven. Dat vonden we erg fijn.

Dus we willen nu ook wel graag de naam wel weer snel weten.

Maar heb net nog een tiental opties gedaan en hij blijft volhouden dat Jurre goed is. Hij komt ook niet met andere suggesties.

Hij vindt Jurre ook wel een leuke naam zegt hij. Mooie klank en past mooi bij Melle en Tom en onze achternaam.
    Maar hij kent heel vaag via via (hij is muzikant) een Jurre. Die komt hij hooguit 1 x per jaar tegen. En daarom twijfelde hij over Jurre. Ik vind dat niet zo een goede reden eerlijk gezegd.

Ik werk in de kinderopvang als invaller en ken van bijna alle namen die voor ons een optie zijn wel een kind dat zo heet. Zo ook een Siem en twee keer een Jurre. Dat is niet anders. Ik vind Jurre gewoon een heel leuke naam en de 2 Jurre's die ik 'ken' zijn ook heel leuk ;)

6. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Haha, prima toch, als hij er ook gewoon achter staat is het alleen maar fijn dat jullie er zo snel uit zijn! Uit jouw eerste post leek het een beetje alsof je nu zoiets had van 'jammer dan, je hebt je kans gehad, nu kun je niet meer terug', maar als jullie Jurre gewoon allebei hartstikke leuk vinden is dat natuurlijk hartstikke mooi.

7. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Nou ja....dat was mijn eerste reactie ook hoor :roflmao:

Maar wil natuurlijk niet dat hij twijfels blijft houden bij deze naam, dus vandaar dat we het nog wel besproken hebben :thumup:

8. Neilia

Neilia Niet meer actief

Wat ben ik blij dat vriend en ik op 1 lijn zitten qua namen:D
    Jongensnaam was wel even een twijfel voor mij omdat de schrijfwijze niet vaak voorkomt en de naam unisex is.
    Maar er is geen enkele naam die er tot nu toe tegenop kan:p

Annedore vindt dit leuk.
  9. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Nou dan weet je het gewoon! Heerlijk is dat!
    Zo ging dat bij onze eerste ook. We waren het er direct samen over uit.
    En bij de middelste vonden we het allebei zo moeilijk, omdat we de leukste jongensnaam al aan de oudste hadden gegeven ;)
    En nu vonden we het allebei wel makkelijk om met namen te komen alleen niks die we allebei leuk vonden. Behalve dan Jurre en Siem met een kleine kanttekening aan mans kant.

10. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ohhh @Annedore je weet het al! Weer een knulletje dus! Wij gaan zaterdag kijken, zo spannend. Hier denk ik ook weer een jongetje en mijn man ook een meisje hahah

Namen hebben we nog niet, wel wat namen die de afgelopen jaren steeds zijn blijven terug komen maar geen idee wat het wordt.

Jurre is een leuke naam toch! Maar Max en Rick ook hahah. Onze zoon heet ook Max! Rick vind ik ook een leuke naam, maar een vriend van ons heet zo. Dus helaas. En ergens vind ik het ook weer niet zo leuk voor een baby...

Annedore vindt dit leuk.
  11. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Haha wij gelukkig ook. Zelfs voor de meisjesnaam die we nu hebben. Dat is niet een alledaagse naam, maar ook geen 'hoe schrijf je dat' naam.

12. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Dat hadden wij ook met onze B.eau ! Schrijfwijze en unisex. Hadden namelijk Bo voor een meisje, toen bleek het een jongen...dat was even omschakelen maar bleef verliefd op die naam...dus nu hebben we een B.eautje:p

Annedore vindt dit leuk.
  13. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik wil liefst niet weer een naam met 3 letters. Rick vind ik zelf echt niet leuk.
    Het blijft Jurre ;)
    Veel plezier alvast zaterdag!! Ik vind het superleuk dat ik er een ventje bij krijg :)

Deel Deze Pagina