Hi! Ik ben benieuwd wat jullie jullie kindjes van ongeveer 9 maanden als ontbijt geven. Ik heb tot nu toe; dochter is 9,5 maand- altijd pap gegeven, maar afgelopen 6 dagen weigert ze smorgens, niet eens 1 hap! Xx
Hier vanaf 8 maanden een boterham met een fles melk van 150cc. Als hij 's nachts al melk had gehad kreeg hij een beker thee bij z'n boterham.
Hij kreeg een papfles, nu krijgt hij pap van een bordje. Straks misschien Brinta ofzo? Wij eten zelf nooit brood 's ochtends, dus dat voorbeeld heeft hij niet.
Met 9 maanden gaf ik haar eerst bv en daarna een boterham. Nu nog steeds alleen dan gewoon een beker melk erbij
Hier krijgt ze nog steeds een fles melk om 05.30 als ze wakker wordt. Als ze daarna verder heeft geslapen krijgt ze als ontbijt een boterham en een beker thee. Dit doen we al vanaf een maand of negen zo...
yoshua krijgt pap uit een bakje van 150cc fv. je kan kijken of hij een boterham wil met een flesje ernaast?
vanaf 8/9 maanden brood met thee of melk. Tegenwoordig eet ze een boterham en een beschuit met een beker thee.