Zojuist een test gedaan een eigen merk van de DA, op gebruiksaanwijzing staat dat als je niet zwanger bent er niets te zien moet zijn in het vierkantje, maar nu zie ik toch een vaag lijntje. Is niet echt paars maar wel een lijntje.. HELP??? Zien jullie het ook en betekend dit dan dat ik zwanger ben? Foto in mijn album, druk even op vergroten met het vergootglas?
Ik zie idd wel een lijntje, maar weet niet zeker of dit het indrooglijntje zou kunnen zijn? Anders over paar dagen nog eens testen, als je zwanger bent dan zal het lijntje dan wel duidelijker moeten zijn. Succes! Ik hoop voor je dat het raak is
Ik zie het lijntje zeker wel, duidelijk genoeg Maar naar mijn idee is het streepje kleurloos, en vaak zijn dat indroogstreepje Toch kreeg je ht streepje binnen de tijd te zien, dus wat dat betreft zou ik zeggen, een streep is een streep, dus zwanger Maar voor de zekerheid zou ik als ik jou was toch nog gewoon even een testje doen, dan heb je alle zekerheid!
Heb er een 2e foto bij gezet, die is wat duidelijker denk ik en ook btje paars, 1e was echt meteen zichtbaar, eerder als het controlle streepje
Een streep is een streep! Dus volgens mijn ben je zwanger! Gefeliciteerd! Zal de test nog een keer herhalen over een paar dagen! Kijken wat hij dan aangeeft!
Hij staat er wel echt, alleen niet echt in het midden (weet niet of dat uitmaakt). Anders morgenochtend nog een test doen met ochtendurine,dan zou die duidelijker moeten zijn. Wanneer heb je deze test gedaan?
Nou zoiets hadik dus ook toen ik zwanger was van mijn dochtertje. Als je de test over een paar dagen herhaalt zal ie vast veel duidelijker zijn! En dat ie niet helemaal in het midden staat...volgens mij staat die streep van het rondje ook niet helemaal in het midden... Gefeliciteerd!
De 1e foto is ca 1 minuut na de test gedaan de andere 2 10 minuten. Test heb ik vanavond gedaan, en had wel redelijk veel gedronken vandaag
Ok, dan zou ik morgen met ochtendurine nogmaals een test doen. Is het kindje gewenst mocht het zo zijn?
Er zit niks anders op meid dan morgen of overmorgen nog een keer te testen. Het liefste met ochtendurine. Vooralsnog zie ik ook een tweede streepje. Maar er zit niks anders op dan later een tweede test doen. Dan moet er meer duidelijkheid zijn. Succes! Josien
O ja zeker gewenst. Ik ben gestopt met de prikpil deze maand dus het was niet echt verwacht zo snel maar zeker welkom
Ja het kan heel snel gaan! Succes morgen met testen en hopelijk heb je een duidelijke streep. Heb je zwangerschapssymptomen?
Ja me buik voelt opgeblazen, heb/had veel wit slijm terwijl ik me ongi verwachtte dus dat klopte al niet, en wat krampjes. Verder veel aders en gezwollen (.)(.) en had/heb de hele tijd trek in haring en voorheen niet. Maar ja vorige week al paar x getest en hartstikke nega, had het eigenlijk niet meer verwacht
Het ziet er hoopgevend uit! Morgenochtend ff bij het opstaan in een potje plassen en dan snel een test halen en dan testen met je ochtend urine! Ik hoop je dan echt te kunnen feliciteren!
jip zie ook duidelijk een streep. alvast heel voorzichtig gefeliciteerd. hoop dat de test moge wat duidelijker is
Dames ik snap het niet meer, nu verlies ik beetje bloederig slijm, is dit normaal of ga ik nu ongi worden?
vaak zeggen ze dat als het bruin bloed is dat t oud bloed kan zijn.... heb je wel voor de zekerheid in een podje geplastdan kan je evengoed testen...