niet roken in huis en en elektronische sigaret

Discussie in 'De lounge' gestart door Faye80, 17 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik ben daar misschien wat makkelijk in. Bij ons in huis mag ook wel gerookt worden. Lief rookte vroeger en ik stak (in niet zwangere toestand) nog wel een sigaret op tijdens gezellige borrelavonden.
    Maar dit is heel persoonlijk. Wel vind ik dat in jouw huis, jij de regels bepaalt. Een ander heeft die te respecteren.

2. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Dat ziet ze buitenshuis inderdaad wel ja, maar je wilt voor je kind toch een goed voorbeeld zijn als moeder zijnde :) Als ik haar dagelijks blootstel aan mijn rookgedrag, gaat ze dit denk ik ook sneller als "normaal" zien.

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Volgens mij is dat de teer die voor die vieze aanslag zorgt.

Ts als je het niet wil verbieden maar ook niet wil dat je kinderen het zien kan je altijd fegen je bezoek zeggen dat ze een keertje extra gaan plassen als ze willen dampen als het regent buiten :p

En ik damp ook maar dat verhaal wat ik heb gelezen van in die winkel :$ dat doe je toch niet!

En nee, ik haal mijn lekstok ook niet uit zonder het te vragen bij mensen thuis :)

4. Faye80

Faye80 Actief lid

13 apr 2011
    453
    2
    18
    NULL
    NULL
    Haha, lekstok?

Ik heb er niet zoveel problemen mee als mijn kinderen iemand zien roken nu ik er goed over nadenk, kan ik ze meteen uitleggen hoe ontzettend ongezond dat is, al moet ik zeggen dat bijna iedereen in onze omgeving gestopt is, op een paar kennissen na. Denk dus wel dat ik het ga toestaan nu ik er wat meer over gelezen heb. Het zal niet dagelijks zijn en voor een enkele keer maakt het dan niet zoveel uit denk ik.

Deel Deze Pagina