Heey dames.. Zijn jullie ook zo verliefd op al die mooie kleuren en dingen van pip studio? Vertel eens wat je hebt of wat je graag nog zou willen.. Ik heb 2 washandjes rood golden rose en 2 gastendoekjes zelfde kleur. Het begin van mijn collectie.
Ja ik vind het ook leuk. Heb mokken, gebaksbordjes, tassen, portemonnee's, dekbedovertrek en vast nog iets Studio Koekepeer is ook heel leuk. Heb ik een thee set van.
Ik heb op de kamer van de jongste 1 muur met pip behang. Verder piepschuimletters met pip behang, vogelhuisjes met pip behang en een bijpassend dekbed van pip behang. Op de kamer van de oudste hebben we piepschuimletters en een dekbed van pip.
Al jaren, vind het wel jammer dat je het de laatste drie jaar ofzo echt zoveel ziet. Maar ach, ik word er toch altijd erg vrolijk van. Ik heb allerlei mokken van early bird in verschillende kleuren, zo'n 5 verschillende gastendoekjes voor in het toilet van verschillende prints en behang er van. Verder nog wat kleine dingen als een foto-album en adresboekje.
In mijn woonkamer en in de hal één muur met pip behang. Tevens een buffet kast vol met het servies en nog een aantal gastendoekjes Blij mee. Gespaard voordat ik uit huis ging en er toen een mooie buffetkast bij uitgezocht.
OOhh en nog iets: In mijn verzameling geboortekaartjes heb ik zo'n 20 geboortekaartjes die helemaal in pip style zijn
Hier ook de kamer van dochterlief met pip behang en wat vogelhuisjes ermee bekleed. Wij hadden de geboortekaartjes van Studio Koekepeer, ook zo leuk!
Ik heb mokken Favoriet: Bekijk bijlage 366432 Ik heb koffiekokjes en theemokken En ik heb nog een badjas en tas Bekijk bijlage 366433 ( dit ben ik niet)
Ooh een badjas... die wil ook nog graag.. nog maar even doorsparen.. hihi Mijn favoriet is de rode kleur en dan chinese rose
In de badkamer alle washandjes, handdoeken en badlakens van pip. Verder op de kamer van de jongste een aankleedkussen met pip stof, 3 canvas doekjes waar heel subtiel pip in verwerkt is en blaadjes aan de boom tegen de muur.
Ik ben ook gek op pip! Tot nu toe heb ik alleen beddengoed van pip en sierkussens op mijn bed. Had ze eerst beneden de kussens maar vind ze mooi bij mijn bed passen. Ik wil eigenlijk het hele servies die moet namelijk vervangen worden maar ben bij het tellen van de borden al van gedachte veranderd Helaas 2 zonen anders was er zekers een behang van pip op de muren gekomen. Vind het vrolijk!