Hoi meiden, Morgen moeten we voor de 11 maanden prikjes Ik lees zoveel dat de kindjes er last van hebben.. Dus vandaar even een poll! Hadden jullie kindjes er last van? Zo ja; hoelang? Heb die avond een etentje en als mevrouwtje ziek is dan is papa totaal niet favoriet
Nee met 11 maanden net zoals de maanden daarvoor nergens last van gehad (behalve een beetje meer slapen dan 'normaal')
Onze zoon heeft deze prikken vorige week gehad. Hij was vooraf een beetje verkouden, maar niet ziek, dus we hebben de afspraak gewoon door laten gaan. Geen problemen gehad, zoonlief vrolijk als altijd! Mijn vriend is met hem naar het consultatiebureau geweest en die vond het wel moeilijk om toe te kijken hoe onze zoon de prikken kreeg. Bij een kleine baby van 2 of 3 maanden is het ook zielig, maar nu weten ze beter wat er gebeurt, en dat maakt het wel naar. Niet om je bang te maken, maar als voorbereiding
Jayden 1,5 week geleden gehad, geen problemen. Wat meer slapen dan normaal dus meer jengelig omdat hij wilde slapen. Lekker in bed gedaan en hebben hem bijna niet meer gehoord, lag te snurken als een volwassen vent hihi Hij brulde 1 keer kort toen het eerste prikje kwam en bij de 2e 1 traan, voor de rest niets omdat ik hem heel de tijd af zat te leiden met kletsen en zingen en zn knuffel pip.
Hij heeft echt nergens last van gehad. Wel een beetje huilen bij de tweede prik. Ik begrijp ook niet dat ze bij die kleintjes niet gewoon in 1 keer twee prikjes doen, dan zijn ze er gelijk vanaf... Succes met je meisje!
Mijn kinderen hadden voor het eerst wat verhoging en een van beide had een schijfje na de prik. Het prikken zelf ging ook wat lastiger. Ze waren zich, anders dan voorgaande keren, plots heel bewust van de vreemde omgeving en daardoor erg eenkennig en angstig voor anderen. Ik heb bij de controle en prikjes van 14 maanden dan ook mijn man meegenomen. Twee kinderen tegelijk die perse op mama willen zitten en huilen was iets teveel toen. Thuis was er trouwens niks meer aan de hand ondanks de lichte verhoging. Mijn kinderen trekken ook meer naar mij als ze ziek zijn, maar dat was na de 11 maanden prikken niet extra het geval.
Blij om te lezen dat bijna alle baby's er geen last hebben gehad! We moeten al om 09.00 uur in de ochtend dus zijn we er snel vanaf! (hahah ik)
Mijn ventje is er twee dagen erg ziek van geweest terwijl hij de dag zelf nergens last van had..en de prikken in tegenstelling tot de andere keren heel makkelijk ging... zn bovenbeen was ook hlemaal rood en paars en koortsig en niet eten en chagerijnig etc etc...heel sneu
Mijn dochter was heel vaak ziek rond die tijd dus ze heeft hem uiteindelijk met 14 maanden gekregen. Maar ze heeft nergens geen last van gehad. Echt 0,0. Voorgaande prikjes werdt ze vaak iets koortig maar niet vervelend.
Bedankt voor jullie antwoorden! We moeten om 9 uur dus ben benieuwd! Ga er wel een stuk relaxter naartoe nu En dan maar lekker thuis blijven vandaag en afwachten.