Kindje gedraaid???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vlinderr, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik voelde het kindje altijd onderin trappelen....sinds kort voel ik haar ook veel bovenin. Ze lag altijd in stuit, dus zou ze gedraaid zijn?
    Of zou ze in onvolkomend stuit liggen, waarbij beide beentje omhoog liggen? ;)

Iemand ervaring? Zijn er mensen die het ook bovenin voelen, ondanks dat beeb in stuit ligt?? Ben ineens zo benieuwd hoe ze nu ligt. Ik voel d'r overigens ook veel in mijn zijn...daar nog het meest. Ter hoogte van mijn navel.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sja alles is nog mogelijk he.. ik voel overal wat.. ;) maar weet niet wat wat is..

3. misa

misa Niet meer actief

Ik voel vooral aan mijn zij en bovenaan vanalles. Ook midden voor, maar dat is vaak zijn rug. En hij ligt al een hele tijd met hoofd naar beneden. Daar voelde ik heel lang niet veel, maar dat begint wel te komen (meer plassen enzo). Denk dat hij wat lager komt doordat hij groeit (ingedaald is hij nog niet).

Dus ja, hij kan gedraaid zijn, maar ook nog in stuit. Dus veel heb je er niet aan. Wanneer moet je weer naar de vk?

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Dinsdag krijg ik een echo bij de gyn en woensdag moet ik weer naar de vk....maar ben zo nieuwsgierig! :)

5. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Nog meer mensen ervaring???

6. Gul83

Gul83 Bekend lid

22 apr 2010
    564
    27
    28
    Ik voelde ook veel beneden. Tegen mijn liezen aan. Vorige week woensdag begon ik ook boven mijn navel geschop te voelen. maandag bleek hij gedraaid te zijn. Ik voel wel nog veel tegen mijn liezen aan maar nu zijn het zijn handen:)

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Bedankt voor je reactie.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier natuurlijk nog wat langer te gaan maar hij draait de hele tijd rond, dan voel ik hem beneden en dan weer boven.
    Kan er geen knoop aan vastmaken haha.

Deel Deze Pagina