Niet serieus genomen door HA en ziekenhuis

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Withinshin, 31 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Al sinds december? En je eigen huisarts stuurt je nog steeds van het kastje naar de muur.
    Ik had allang bij de SEH gezeten totdat iemand mijn kind zou helpen.
    Echt te belachelijk voor woorden dit!
    Hoe moeilijk is het om even een kweek van de ontlasting te maken eventueel bloed te prikken? Je laat een klein kind toch niet zo lang doorlopen?

Sterkte voor je arme kleintje..

2. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Ik bedoel ook zeker niet dat je voor een oor en keelonstekking maar naar de seh moet gaan.
    TS loopt al weken met een ziek kindje en wordt gewoon niet serieus genomen dus ja dan had ik al bij de seh gezeten ipv de huisarts.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ook daar is een SEH niet voor. Eerst bij eigen huisarts met de vuist op tafel dan...

4. penseel

penseel Niet meer actief

volg je gevoel zo als de meeste zeggen.

En de seh is niet de juiste plek maar als ik van het kastje naar de muur gestuurd zou worden dan zou ik ook kijken of ik bij de seh wel serieus genomen kan worden.

Klinkt gek maar je emotie als moeder laten zien wil een arts nog wel eens doen veranderen van mening.

Echt je gevoel op tafel gooien van het is al twee maanden bar en bar boos maak mij stik veel zorgen om mijn kind en heb het gevoel niet serieus genomen te worden van arts naar arts is ook niet fijn voor een kind.

Met vuisten op tafel slaan zal niet werken maar een goede huilbui kom je denk verder mee. Van ik maak mij doodsongerust.

En vaak is het gewoon waar moeder weet het het beste.

Heb ook wel eens gesmeekt om een ab kuur en kreeg hem dan ook van we slapen slecht ik word er zelf zo labiel van als de pest. Scheelt ha weet van mijn ( problemen) dus dat gebruikte ik dan maar eens. Normaal niet hoor haha. maar voor mijn kind heb ik alles over... Dan maar wat extra drama.

5. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even weer een update. Gisteren dus bij de huisarts geweest, en geen stap verder gekomen. Hij had daar een opleving en was niet uitgedroogd. Verder hebben ze ook niet gekeken, terwijl de diarree en overgeven bleven.

Vandaag ziekenhuis maar gebeld, hij mag zelfs nu nog gewoon donderdag geopereerd worden, tenzij hij koorts heeft. Verder konden ze niets voor mij doen, maar vonden het vreemd dat de huisarts geen actie had ondernomen. Maarja daar schiet ik dus alsnog niets mee op.

Het lijkt er op dat hij nu geen koorts meer heeft, dus dat is opzich positief en hij wil weer wat eten. Drinken blijft drama, af en toe een slokje met moeite. Maar als hij dus aan het eten is, begint hij vrijwel meteen met hoesten en begint dan dus over te geven. Gevolg, alles er weer uit. Vandaag weer twee keer overgegeven en een keer diarree....

Morgen maar weer de dokter bellen? Kastje, muur, muur, kastje? 😡

6. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Mischien nu alleen even focussen op vocht en voeding even laten voor wat het is.. als je hem nu eten geeft gaat hij dus spugen en komt ook het beetje vocht er weer uit wat je met zo veel moeite hebt in kunnen geven.. ik zou alleen ff vocht doen.. (drinkontbijt?) Zodat het vocht er in blijft.

7. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Aangezien het duidelijk is dat de huisarts niets doet heb je twee opties of wel daarheen gaan maar dan echt eisen dat er meer gebeurd en je niet weg laten sturen. Of toch maat SEH ondanks dat dat eigenlijk niet de route is, ja ach dat is dan maar zo.

8. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hij heeft gisteren nog 2x overgeven. Daarna wel warm gegeten en dat binnen gehouden. Vannacht een grote beker drinken, wat knijpfruit en een kwart potje fruithap. Tot nu toe lijkt dat (heel voorzichtig) goed te gaan..... Dus zie het nu iets positiever in, koorts lijkt nu ook weg te blijven.

9. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Ooo gelukkig maar.. hopen dat deze stijgende lijn aanhoudt en jouw mannetje echt weer aan het opknappen is.. maar ik zou als ik jou was toch echt nog even een hartig woordje met die huisarts van jou spreken. .. een beetje vanaf december spelen met de gezondheid van jouw kind.. kan echt niet hoor

10. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ik zit hier met verbazing te lezen.
    Heel veel sterkte ts!
    En ik begrijp niet dat je ha je niet meteen door stuurt naar de dienstdoende kinderarts
    Gelukkig zijn mijn huisartsen van het doorsturen naar de kinderarts.
    Al 2 x per direct door gestuurd.

Volgende x met de vuist op tafel slaan en ZEGGEN dat je naar het ziekenhuis wil. Heb ik 5 jaar geleden ook eens gedaan bij mn vorige huisarts.
    Toch levens gevaarlijk met zo;n kleintje aan te blijven modderen.

11. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Inmiddels is hij geopereerd en heeft buisjes gekregen en zijn neusamandel eruit. Ik kan nu, twee dagen na de operatie al zeggen dat het beter met hem gaat! Hij 'praat' veel meer, probeert ons na tr zeggen en is weer vrolijk. Het eten is bijna weer als vanouds, drinken iets minder. Hij heeft weer plasluiers en geen diarree meer.....Het slapen is nog wel lastig, hij is steeds nog meerdere keren wakker en wil dan een slokje drinken of is klaarwakker en wil uit bed. Zijn oren stonden ook helemaal bol van het vocht, dus hij heeft daar ook echt veel pijn van gehad. Nu maar rustig herstellen, dan komt het helemaal goed.

Bedankt voor jullie adviezen, tips en steun!

12. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Wat een fijn bericht!
    Hopelijk hersteld hij snel verder en krijgen jullie ook de rust weer wat terug!

13. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Gelukkig is er een oorzaak gevonden.
    Heel veel beterschap voor je kleintje!

14. Matirini

Matirini Actief lid

14 jul 2013
    318
    0
    16
    Binnenhuisadviseur
    Tholen
    Fijn dat het al weer een heel stuk beter gaat.

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wat fijn dat het nu al zo goed gaat! Hopelijk volgt het slapen nu snel!

16. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Wat mooi dat je zo snel verbetering merkt! Was dus een goeie behandeling voor hem.

17. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Zooo wat fijn zeg!!!
    Mijn ervaring is dat het vaak nog wel eventjes duurt voordat de pijn volledig weg is. Dus komt vast goed!
    Maar hier was het ook echt een enorm verschil toen de amandelen eruit waren en de buisjes erin,

18. heerenbeest

heerenbeest Actief lid

13 jan 2013
    448
    0
    0
    030
    Goed nieuws zeg!! <3

19. heerenbeest

heerenbeest Actief lid

13 jan 2013
    448
    0
    0
    030
    Ben wel benieuwd waardoor ze nu dan eindelijk het toch serieus hebben genomen? Ging het weer slechter na vorige week? Toen was de koorts weg en leek het beter te gaan.
    Was je weer bij de HAP? Of heeft de HA het nu eindelijk gezien?

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ze had de afspraak al staan voor die operatie (buisjes en neusamandel eruit)

TS, fijn dat het nu beter gaat!

Deel Deze Pagina