Niet serieus genomen voelen door huisarts.

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavEsmee, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik had in oktober een longontsteking. Hoge koorts, zwaar ellendig daardoor. Was bij hem geweest, en hij kon niks vinden. Ik werd zieker en zieker, over de 40 koorts. Weer naar hem toe, en wederom kon hij niks horen. Hij stuurde me toch door voor een longfoto, en daar kwam uit dat ik wel degelijk een longontsteking had. Nu heb ik verder een super lieve dokter maar als hij mij niet wou doorsturen had ik dus echt op mijn strepen gestaan! Een arts baas, wat een belachelijke uitspraak want een arts kan er ook naast zitten!!

@ts sterkte gewenst

2. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Gelukkig heb je nu een kuurtje! Als het een beetje meezit, slaat deze snel aan en ben je er met kerst weer helemaal bovenop!
    Het heerst wel enorm, bij mij op mijn werk veel zieken en allemaal hetzelfde... maar meestal is dat een virus en ja, dan krijg je geen ab. Maar bij jou was er duidelijk ontsteking gevonden in je bloed, dus heb je die ab nodig.
    Sterkte, beterschap en fijne dagen!

3. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Niet iedere huisarts is goed sorry. Als mijn huisarts de baas was, was mijn zoontje dood geweest. Kwam daar met een verkouden benauwd kind. Volgens hem huisstofmijt en maak je huis maar schoon. Dit was donderdagochtend. Zaterdagmiddag lag ons ventje doodziek in het ziekenhuis en zondagnacht aan de volledige beademing op de ic van het sophia. Artsen de baas nee sorry dat ben ik nog altijd zelf ;) Dat jij goede ervaringen hebt prima helaas is niet elke arts zo, alle andere artsen die wij spraken moesten lachen op deze huisarts wat een ei! (en ja had veel andere woorden willen typen!) Zoontje ligt nu nog in het ziekenhuis maar wel 1,5 week ic gehad en bijna overleden.

Huisartsen willen toch ook tegenwoordige mondige patienten. De eerste vraag is hier altijd:" Wat denk je zelf?" vroeger was dat:'' wat zijn de klachten?"

4. Yelice

Yelice Niet meer actief

Genoeg kwakzalvers die zelfs na 6 jaar studeren mensen naar huis sturen omdat ze niks kunenn vinden bij ze en achteraf blijkt er heel wat aan de hand te zijn met de patient.
    JE kent je eigen lichaam het beste! en de arts de baas? gelukkig heb je altijd nog zelf wat te zeggen

Deel Deze Pagina