maakten we ons tweede dochtertje ! En de dag erna wist ik zeker dat ik zwanger was, terwijl we nog helemaal niet aan een tweede dachten. Weten jullie ook precies wanneer jullie kindje werd verwekt?
Ja bij allebei. Isabella is op 30 juli 2006 verwekt en 30 april 2007 geboren Tweede is onderweg en is 19 oktober verwekt en ik gok nu op 19 juli dat hij/zij wordt geboren,
Leuk, he, om dat te weten! Mijn eerste werd een dag voor de geboorte van Isabella verwekt! Ook toen wist ik dat het raak was. Het zijn data die ik echt nooit zal vergeten!
Ik weet ook exact wanneer Juultje is verwekt ! Het was 16 oktober 2008, ronde 1 poging 1. Ik stapte het bed uit en wist dat ik zwanger was.... maf he! Ik had zo'n raar, energie-achtig onderbuiksgevoel. Mijn verstand zei, doe niet zo idioot. Maar het was dus mooi wel waar! Inderdaad een memorabele datum !
Wij weten het ook precies wanneer Zoë verwekt is!!! 30 november om 15u, door gyn. Nienke! Het was onze 1e IUI en we hadden totaal niet verwacht dat het gelijk raak zou zijn. Maar op 15 december wisten we het zeker. Deze twee data zijn dan ook heel erg bijzonder voor ons, naast de geboortedatum van Zoë.
Als ik op de kalender kijk dan kan ik het wel precies weten. Het was in een weekend dat een vriend van mijn man die ver weg woont, bij ons sliep. 1 week later ging mijn man naar Afghanistan, waar ik hem weer een week later kon vertellen dat ik zwanger was
Een van de weinige voordelen van de mmm is dat je weet wanneer je beepje verwekt is HIER: 5 DECEMBER 2008!!
haha, wat grappig dat jullie precies weten wanneer de bevruchting was! Ik had geen idee. Maar kwam er ook pas met 16 weken zwangerschap achter... We zijn wel aan het terugrekenen geslagen, maar echt geen idee. Weet wel precies de datum nog van de zwangerschapstest, 19 januari 2009. Dus die dag is wel speciaal,hihi. 20 Januari een echo, en toen hoorden we dat we al 16 weken op weg waren, en dat we een jongetje verwachtten! Geweldig en bizar ook...
Weet niet precies wanneer ze gemaakt zijn haha, wel in welke week, maar niet op de dag af. Wel testte ik afgelopen zaterdag een jaar geleden positief en van mijn zoontje afgelopen zaterdag 3 jaar geleden.
Ik weet het nog wel met Dean, Valentijnsdag... Hoe romantisch kan het worden, nietwaar? Alleen was het niet helemaal gepland... We wilde heel graag een tweede, maar iets later. We vreeën met condoom, ik wilde niet meer aan de pil. Soms als ik dacht dat het wel kon, zei ik dat we zonder konden vrijen omdat ik toch niet in mijn vruchtbare periode zat. Hahahaha... Toen ik dat ook gilde de avond dat ons ventje was verwekt dacht ik eigenlijk meteen dat ik een verkeerde berekening had gemaakt. Omdat een tweede welkom was, heb ik me er niet zo druk om gemaakt, we wist allebei dat er een risico in zit als je niet veilig vrijt. Dus hij was een half jaartje eerder gekomen, helemaal goed!
26 december (2e kerstdag) vorig jaar. 9 maanden later kreeg ik het mooiste (late) kerstcadeau wat ik me kon wensen!!! Dus daar zal ik dit jaar op 2e kerstdag nog wel eens aan terugdenken als we onze eerste kerst met z'n drietjes vieren...
Ja ik weet het ook. Net als boeketje op 2de kerstdag ('snachts dan), alleen dan niet vorig jaar maar het jaar ervoor. 9maanden later is ze geboren op de uitgerekende datum (27-09-2008 ) En op 30 januari testte ik positief. Dat zijn echt van die datums die je niet snel zal vergeten.
wel grappig deze topic, want ik moest ook aan vorig jaar denken. Op kerstavond vorig jaar is ons mannetje verwekt. Het was de 2e x raak vandaar dat ik het ook nog weet. Met oud en nieuw had ik ook sterk het gevoel dat ik zwanger was!!! wel special... vind het gewoon ook raar. Op kerstavond dineren we altijd met mijn beste vriendin en haar man. Gewoon 1 jaar later zitten er gewoon 2 kindjes bij. Zij is ook zwanger geraakt in 2009. Zo leuk wat kan er veel in een jaar gebeuren.. meiden vast fijne feestdagen en geniet van jullie kindjes. groetjes rensje
Ik weet het niet exact, maar wel in welke week het geweest moet zijn. Wij deden het om de dag, dus tjah.... Mijn oudste is thuis in de slaapkamer in januari 2006(rond de 18e) en mijn jongste op vakantie (met mijn ouders en broertje en vriendin) in de badkamer, ergens rond 7 november 2007.
Van Milan weet ik 't wel. Dat was op 14 november 2007, de eerste keer dat ik seks had met vriendlief De dag erna moest hij voor 2 weken naar Zwitserland voor z'n werk. En toen 'ie terug kwam, op z'n verjaardag, testte ik positief. Van * weet ik het niet, nog wel wanneer ik positief testte: op 9 april 2009.
Oh jah dat zijn ook echt van die datums die ik altijd onthoudt haha! 23 augustus 2008 werd ons zoontje verwekt en hij is 24 april geboren. Ik test al vrij vroeg positief dat was 1,5 week na de bevruchting. Ook zoiets mafs wat ikaltijd zal onthouden is dat ik op vrijdag m'n eisprong had, op zaterdag verwekt en op een vrijdag geboren haha.
jeetje zeg, dat jullie dat allemaal zo wéten! Hihihi, ik weet het bij geen van drieën. De laatste was ik zelfs al tien weken zwanger voordat ik het zeker wist (wel vermoedens) maar echt, de verwekkingsdata, geen flauw idee!