onze kleine is bijna 3 maanden en slaapt niet meer als we weg zijn geweest als we ergens heen gaan en we moeten haar de fles nog geven gaat ze daarna gewoon slapen maar als we geen fles hoeven te geven dus we zouden na haar fles of in haar slaapje vertrekken dan slaapt ze niet meer ze slaapt dus alleen na een flesje. moet ik dan steeds maar bij voeden om ze in slaap te krijgen? want als ik ze wakker laat dan heeft ze eerder honger dan haar tijd iemand tips?
Persoonlijk zou ik haar gewoon de fles geven als jullie weg zijn geweest en als ze dan niet meer wil slapen. Dan slaapt ze in elkgeval Mijn zoontje reageerde ook zo als hij weg was geweest, dan gaf ik hem gewoon de fles...
Is dit altijd dus ook overdag, of bedoel je 's avonds als jullie ergens zijn geweest en ze moet thuis naar bed voor de nacht..?? Als het alleen om 's avonds gaat, zou ik haar waar jullie op visite zijn laten slapen, naar huis gaan en thuis het flesje geven en dan op bed leggen. Zo deden wij dat meestal, en soms kreeg ze de laatste fles dan wel wat later dan normaal, maar ze reageerde er altijd prima op.. Als het ook om overdag gaat, zou ik sowieso wachten totdat ze wakker wordt (meestal zijn de slaapjes overdag wat korter..) en dan pas weggaan...
geeft toch niets? ze mogen best een keer wakker zijn.. misschien probeert hij of zij een dag en nacht ritme te ontwikkelen. groetjes
hier hetzelfde, ze herkent de volgorde die ik hanteer nu al, als ik iets anders doe of haar in bed leg zonder flesje dan huilt ze en jengelt ze tot het weer tijd is voor een voeding, ik probeer het nu zo te doen met visite en boodschappen dat ik thuiskom als het ongeveer voedingstijd is, dan krijgt ze een flesje en gaat ze naar bed, soms betekend dat dat ze iets eerder of later haar flesje krijgt.
Hier slaapt hij ook minder goed als we er op uit zijn geweest overdag. Ik vind het dat lastig want het is voor hem belangrijk dat hij lekker en goed kan slapen in zijn eigen bedje. Maar aan de andere kant wil je ook nog weleens lekker gaan wandelen. Of nu mijn moeder net geopereerd is bij haar op visite etc. In de kinderwagen slaapt hij wel, maar heel ligt. Dus bij elke geluidje van langskomende auto etc wordt hij alweer wakker. Blijft lastig!