erg wakker na voeding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mariska1978, 27 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Onze dochter Jasmine is 3,5 week oud. Vanaf het begin af heb ik haar regelmaat geboden door; slapen, wakker worden, voeden, verschonen en slapen. Zij deed het hier goed op tot 3 dagen geleden. Na elke voeding ligt deze dame zo'n 1,5 tot 2 uur wakker. Met momenten is zij dan ook erg aan het huilen. Ik laat haar meestal even huilen maar als het na 15 minuten nog niet is gestopt ga ik naar haar toe, troost haar (zonder uit bedje te halen). Overtuig mijzelf er ook van dat er niks anders aan de hand is; honger, vieze luier....

Nu vroeg ik mijzelf af of het normaal is dat zij al zo lang wakker is tussen de voedingen door? En of er tips zijn om haar wel lekker te laten slapen, want zi is wel degelijk moe. Jengelen, gapen en wegdraaien met de ogen.

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Borstvoeding of flessen?
    Als ze inderdaad wel moe is maar nog niet kan slapen, kan het zijn dat ze nog een beetje trek heeft (niet honger maar een beetje trek).
    Belangrijk is om haar een rustig plekje aan te bieden (hoewel sommige kinderen juist beter slapen bij drukte maar dat is een minderheid). Soms is inbakeren een uitkomst.
    Misschien heeft je kindje wat last van de warmte?

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Het kan ook zijn dat dit misschien gewoon even een fase is. En ze over een paar dagen wel weer meer slaapt. Verder sluit ik me bij zwaantje haar punten aan

4. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Heeft ze geen last van krampjes?

Deel Deze Pagina