regeldag met flesvoeding

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Biene, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Mijn zoontje wordt morgen 2 weken en kwam tot nu toe om de drie uur met snachts zelfs een piek van vijf uur. Ik weet het ik mag niet klagen en ga dat ook niet doen.
    Maar vannacht kwam hij zelfs twee keer om een voeding. Hij dronk ook echt veel gretiger terwijl hij een rustige drinker is. Kan het zijn dat het een soort regeldag is? En werkt dat ook wel zo met flesvoeding?

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ja hoor, dat werkt met flesvoeding ook zo... Ik heb het opgelost door een stapje meer melk te geven en dan kijken of dat goed gaat.

3. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Ok dank je wel.
    Ik heb een langzame drinker dus ben nu met een 123 speen van Difrax aan het proberen. Gisternacht kwam hi jtwee keer (om half 2 en vijf uur, ja ik weet het waar "heb" ik het over)
    Vannacht was het half 3 en na een poepbroek om vijf uur heb ik het kunnen rekken tot half 7.

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    En in zo'n periode HEEL VEEL knuffelen, heel veel huid-op-huidcontact (dus jij bovenlijf bloot, kind luier aan, dekentje over jullie samen), want regeldagen gaan niet alleen over eten, maar ook over lichaamscontact.

5. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    KNuffelen komt goed hoor:D

Deel Deze Pagina