Dag meiden deze vraag schoot vanmorgen door me hoofd heen... Tot nu toe ben ik 2x zwanger geweest van een meid en verschillende maar toch ook veel symptomen die veel op elkaar leken gehad waaronder een kleine buik... 1ste: banaantik, bandenpijn, wat moe 2de: frituurtik, wat moe, meer honger, pukkels Nu ben ik 12 weken en ik ben al wat gegroeid (valt niet echt op maar meer als voorheen). Alleen weer pukkeltjes haha Wat waren jullie symptomen (grote, kleine buik) tijdens de zwangerschap en wat bleek het geslacht naderhand te zijn??
Nou die bakerpraatjes klopten bij mij niet echt hoor. Geen misselijkheid, gewoon mijn schoonheid behouden, geen pukkels, slap haar of wat dan ook en het wordt toch echt een meid. Wat wel interessant was, is dat een tante van mijn partner vrij vroeg in mijn zwangerschap via de maan standen heeft berekend dat het een meid zou worden en dat het later zou komen dan de uitgerekende datum (tot ongeveer 5 dagen later). Dus ik ben benieuwd.
Hier drie meiden, maar flink verschillende kwaaltjes gehaald: van HG tot helemaal niet misselijk, van veel pukkels tot geen, van futloos haar tot vol, van een moeilijke stoelgang tot gewoon normaal, van veel honger tot niet, van trek in vettigheid tot trek in hartig of juist zoet, van snel bekkenpijn tot niet, van een langzaam groeiende buik tot een snelle en weer langzaam etc. etc. haha.
Hahaha ik geloof nou ook niet echt in die bakerpraatjes maar vind het toch wel grappig om te lezen hoe verschillend het kan zijn met zoon/dochter. Gewoon voor de fun
helaas ik kan je niet helpen nu zwanger van de 7e en bij geen van ze misselijk geweest, bij allemaal lage bloeddruk, bij allemaal kleine ronde buiken, bij allemaal verschillende dingen lekker gevonden, en bij allemaal lustte ik geen koffie de eerste paar weken, en ik heb toch echt 5 meiden 1 zoon en nu zwanger van mijn 2e zoontje
Allebei: grote buik. Nu eerder maar is ook vaak zo met een tweede (was na 5.5 maanden ook weer zwanger). Vorige keer hondsmoe tot week 26. Nu gaat het qua energie beter. Verder geen kwaaltjes, beide keren niet misselijk en geen pijnlijke borsten. Vorige was een meisje en nu een jongen
Bij de eerste 2 kotsmisselijk (meisjes) bij deze tot nu toe niet of amper. Maar ik geloof er niet zo in dat het qua geslacht verschilt. Misselijk zijn of niet ligt puur aan je hormoonspiegel en heeft niks met geslacht te maken. Over zo'n 8 weken weten we het
Bij mij klopt tot nu toe alles qua een jongen krijgen. Dingen zoals mooi vol haar, geen puistjes, zin in hartige dingen, snellere groei van lichaamshaar, etc. Ik geloof er niks van hoor maar ergens is het wel grappig.
Iedere zwangerschap is altijd anders dat weet ik maar toch ff kijken wat bij iedereen anders is en toevallig het geslacht erbij is Spannend hoor, nog even. Wij kunnen over 2/3 weken het al weten
Bij mijn dochter geen 1 dag misselijk geweest mijn haar was prachtig en mijn gezicht straalde wel veel last van de hormonen huilerig etc. . Nu vanaf week 5 beroerd zit onder de pukkels en als het zo Door gaat met mijn haaruitval heb ik geen haar meer over bij de bevalling Over 13 dagen weten wij het geslacht. ..
Deze zwangerschap is echt enorm anders dan de vorige. Maar ook nu krijg ik een jongen. Zegt denk ik helemaal niets hoor, die kwaaltjes m.b.t. het geslacht
eerste zwangerschap huilerig, ijstik, veel pukkeltjes en ronde buik --> meisje. tweede zwangerschap moe heel moe, appeltik, weer pukkeltjes en grote buik ---> jongen en nu moe, ijs en appeltik, veel pukketjes en rond buikje en weer een knulletje onder
Bij Zoon heel moe eerste weken. Bij dochter springende borsten. Vond het verschil wel te merken. Voor de rest niet.
Eerste zwangerschap: Moe, moe en moe Smeerkaas en kroketten tik Weinig buik Geen eetlust maar niet misselijk veel verkouden eerste trimester Pijnlijke borsten, maar pas na de bevalling gingen ze groeien. Jongen 2e zwangerschap: Misselijk geweest Veel verkouden/ziek Eet alles wat zoet is en bij voorkeur taartjes of ijsjes. nu al grotere borsten Pukkels Dof haar Moe Over 5 weken weten we wat het word nu 11 weken
Bij mij klopten de 'bakerpraatjes' grotendeels wel, ook al ben ik er zelf heel nuchter in en er geen waarde aan hecht. Ik was bij m'n dochter veel meer en langer misselijk en ik had ook echt n andere zwangerschap. Nu bij de derde zit het er echt tussenin! Dus ik ben benieuwd Verder vond ik het heel vermakelijk dat mensen aan mijn buik konden zien of het een jongen of een meisje werd.. En verhip! In 50% van de gevallen klopte het
Eerste dochter Ochtendmisselijkheid Moe Veel bountys en appels gegeten Pukkels Moeilijke stoelgang Aambeien Buik groeide pas echt hard vanaf een week of 28 Geen last van borsten gehad pas na de bevalling Nu......geslacht nog onbekend (dochter zegt steeds dat haar zusje in mijn buik zit) Hele dag misselijk Dol op drop Pijnlijke borsten Weer moeilijke stoelgang Buik begint al aardig te groeien Moe Trek in Grillworst Ossenworst salami zalm......en helaas mag ik daar niet aan toe geven .....zo moeilijk