niet slapen maar keten in bed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door joma, 20 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oja hoe doen jullie dat?

Gwen als ik haar op bed legt gaat ze staan zitten spelen enz en leg haar telkens terug op haar rug onder de dekentjes geef knuf enz en blijf dan tig keer heen en weer lopen om ze terug te leggen. laten jullie je kleintje dan gaan of lopen jullie ook heen en weer? of gaan ze dan vanzelf liggen en slapen?
    oja ze ligt in een slaapzak met dekentje eroverheen ;)

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik laat Eva lekker gaan... zolang ze niet heel hard huilt vind ik het wel best. Ze gaat telkens staan met haar knuf, gooit 'm neer, bukt/gaat zitten, pakt knuf en gaat weer staan enz. enz. (heb een keertje stiekem staan kijken ;)). En meestal valt ze gewoon zelf in slaap, soms valt ze hard en troost ik haar en gaat ze dan slapen. Ze slaapt trouwens alleen met haar slaapzak.

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oke ja ze valt dus zelf in slaap misschien moet ik het ook maar eens laten gaan,en leg je ze dan weer recht?en slaapzakje gebruik ik ook. gebruik je met mouwen of zonder mouwen?

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mirre gaat dan echt niet slapen. Maar is ook een geval apart als het om slapen gaat (sowieso een geval apart natuurlijk ;)).

Ik zou het vooral een keertje uitproberen.

Mirre heeft ook alleen een slaapzak aan. Nu een van de hema (hele leuke met roze hartjes met tuttige blauwe bloemetjes oid eromheen), die is best warm, zonder mouwen. Mirre is een koukleum, dus met romper lange mouw en pyjama. Maar dat hangt denk ik af van je kindje en de temp van haar kamertje.

5. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Off topic, excuses: Geweldig om te zien wat ze doen. Ik moet glimlachen bij je post, Nova is nog niet zo ver dat ze kan staan, maar oh, wat zou ik me vermaken! Ik kan niet echt kijken bij haar, maar wel luisteren en dát vind ik al geweldig.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik leg haar niet recht, overdag ga ik vaak niet eens kijken. Sinds ze het kan woelt ze haar hele bed door, ook 's nachts, ze is het dus gewend om scheef en klem te liggen en gaat zelf wel goed liggen als het niet lekker ligt. In een campingbed ligt ze trouwens ook meestal overdwars, dan zie je aan beide kanten een bolletje, 1 van haar hoofd en de andere van haar billen ;) (ze slaapt vaak op haar buik met knietjes opgetrokken onder zich).
    Ze heeft een slaapzak zonder mouwen aan, maar ze is ook best wel warmbloedig. In haar kamer is het zo'n 18 graden en ze heeft een romper zonder mouwen, t-shirt lange mouw en een tussendikte slaapzak aan (die witte badstof van de Hema), en ze voelt nog lekker warm aan.

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vermaak me ook prima, het is ook zo grappig! Ik heb 1 keer gekeken, toen stond ze met haar gezicht van me af, dus had het niet door dat ik keek. Maar meestal staat ze aan het voeteneind en dat is dichtbij de deur, dus dan ziet ze me meteen (en gaat dan heel hard huilen als ik wegloop ;)). Maar luisteren is ook helemaal geweldig! Je herkent op een gegeven aan de geluidjes wat ze aan het doen zijn, zo grappig! Eva bonkt ook vaak tegen de spijlen aan en dan hoor je het bed ook schuiven :).

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hier ook een keetkabouter in bed! Jesse heeft geen lakens of dekens veel te link hij gaat het hele bed door en het heeft niet eens zin denk ik dus dikke slaapkop. Het duurt soms wel een uur voor ie slaapt nou ja prima ik vind het goed dat ie zich alleen in het bedje vermaakt. Enige nadeel is dat als hij in bed staat de rand helemaal afschuurt met zijn tanden....

9. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Je hebt hier speciale "bijtranden" voor hoor. Wij hebben onze van Ikea

10. Mistra

Mistra Actief lid

22 apr 2008
    165
    0
    16

Whahaha, zie het helemaal voor me... :rolleyes:

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oooo echt? ik had ze bij pasopshop.nl gezien maar ik vond ze zooo duur... ik moet toch nog naar Ikea van de week dus neem ik die ff mee...

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hmm zie ze niet op de site staan?

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook eentje die zn hele bed door gaat, en praat tegen zijn knuffel. hele verhalen komen erdan.
    Echt genieten als ik dat hoor.
    Zolang hij niet huilt laat ik hem lekker gaan en ineens is het dan stil!

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oke thanx voor jullie reactie! zal het morgen proberen om haar gewoon te laten gaan in haar bed! ik laat wel weten hoe het ging!

15. mel1977

mel1977 Actief lid

Hier ook eentje die het vooral 's avonds erg naar z'n zin heeft :)
    Zodra het verhaaltje uit is, vliegt hij door z'n bed heen, lachen gieren brullen.

We leggen hem nu 1x op z'n rug met zn lakentje erover, pooh erbij en dan is het weltrusten en weglopen.

's Avonds voordat ik naar bed ga, kijk ik nog even bij 'm en als hij met z'n hoofd naar het voeteneind ligt draai ik 'm even om en stop 'm alsnog lekker in :) Zo heeft moeders toch nog dr zin ;)

Dit is trouwens alleen 's avonds, overdag vindt hij het allemaal prima.

groetjes

16. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Ze hebben ze er wel hoor. Hebben onze vorig jaar december gekocht in Ikea Eindhoven, maar tot nu toe natuurlijk nog niet nodig gehad. :)

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hier nog steeds hetzelfde en vooral op de dag!

FF vraagje Gwen doet al weken als ik haar overdag op bed leg keeten dus staan in bed gek doen en ze heeft de grootste lol leg ik haar weer neer 1 minuut later weer hetzelfde! hebben jullie kleintje dat ook? en laten jullie haar/hem dan gaan? ze is wel moe hoor want leg ik haar neer dan sopt ze met haar ogen dicht op haar kroeltje maar als ik weg ben dan is het weer zover! wordt er een beetje moedeloos van :(

iemand de oplossing of tips?

18. Meerkat

Meerkat Actief lid

1 jun 2008
    392
    0
    0
    Zuiden des lands
    Zolang er niet gehuild wordt, laat ik ze lekker haar gang gaan. Meestal valt ze vanzelf wel in slaap (ondersteboven in bed, zittend, dwars liggend).

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wat hier goed werkt is Eva pas naar bed doen als ze echt niet meer kan, dan loopt ze bijvoorbeeld huilend achter haar loopauto en dan weet ik dat het echt tijd is om naar bed te gaan ;). Doe ik het eerder, dan heb je grote kans dat Eva in bed gaat staan. Vaak gaat ze dan alsnog wel slapen na even te hebben gespeeld, maar als ze echt niet moe genoeg is gaat ze uiteindelijk huilen omdat ze echt niet wil slapen.

Dus ik zou proberen haar iets langer wakker te houden zodat ze in bed meteen vertrokken is.

20. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ach, god, die stakker.... Ik zie het al helemaal voor me...

Deel Deze Pagina