Ons meisje van 6,5 week gaat sinds een week niet meer slapen na de nachtvoeding. Ze wordt wakker, ik haal haar uit bed en heb het licht op mimimum gedimd op onze kamer. Als ik ruik dat ze geen poepluier heeft, dam verschoon ik de luier extra al niet (en anders doe ik het voor de tijd). Dan voed ik haar (bv, liggend) en valt ze weer om slaap. Ik probeer er vaak nog een boertje uit te krijgen, maar slapend doet ze dat meestal niet. Dan leg ik haar terug in bedje, waar ze vrijwel meteen begint te mopperen wat overgaat in huilen. Laten huilen is geen optie aangezien het rond een tijdstip is (nu) dat zoontje er wakker van wordt. Iemand nog meer tips?
Ik heb geen tips, maar wel hetzelfde gehad afgelopen nacht. Eerst sliep hij van 23.00 tot 06.00 en nu ineens om half 3 wakker.. En daarna ook niet meer willen slapen. Echt mopperen en piepen. Nu heb ik hem gewoon laten gaan en is ie uiteindelijk wel in slaap gevallen. Ik heb dan weer het geluk dat m'n dochter er doorheen slaapt...
Om 3.00 uur zou m'n zoontje er ook doorheen slapen, maar rond 5.00 uur wordt ie er wel wakker van. Ik heb haar uiteindelijk maar tussen ons in laten liggen, na een beetje gemopper viel ze daar wel in slaap. Sue, ik heb al geprobeerd haar iets langer te laten slapen en dan weg te leggen, helpt ook niet. Zodra ze haar bedje voelt begint ze te mopperen.
Herkenbaar...mijn dochtertje deed dat rond die leeftijd ook. Soms bleef ze dan wel anderhalf uur wakker...Na een tijdje ging het beter, en ging ze gelijk slapen na de nachtvoeding.