Hoofd express stoten als hij boos is

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dretjuh, 23 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    zodra Dani iets niet zint *en dat is nogal snel, meneer heeft n kort lontje*
    dan bonkt hij super hard met zn hoofd op de grond of tegen de tafel aan...

vind t niet prettig om te zien, hoe kan ik daar t beste mee om gaan? Negeren of hem pakken/troosten als hij zo kwaad is??

2. mroos

mroos Niet meer actief

Hé Dretjuh!

Boaz doet precies hetzelfde.. Ik vind het er eerlijk gezegd uitzien alsof hij echt gek geworden is.
    Mijn idee is dat hij het doet omdat hij weet dat hij getroost wordt als hij echt pijn heeft, een soort uitlaatklep waar goed op gereageerd wordt dus.
    Wij proberen het de laatste tijd dus te negeren, ook als hij dus huilt omdat hij wel echt pijn heeft; we laten hem even uitrazen.
    We worden er niet boos om want zijn bang dat hij het dan alleen maar vaker doet.
    Als we zien dat hij het wilt gaan doen, pakken we hem op en zorgen dat hij zijn hoofd niet kan stoten.

Ik denk dat hoe meer ze gaan praten, hoe minder dit gedrag voorkomt.. Gewoon niet een te big deal van maken dus denk ik (maar zeker weten doe ik het helaas niet haha).

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    ahh mroosje :) wat fijn dat ik er met jou over kan praten dan

idd net offie gek geworden is, hij doet t echt als iets hem niet lukt.
    Ik negeer t meestal compleet, maar soms bonkt hij wel 5 keer zo hard op de grond dat hem dat pijn doet en ik hem dan ff oppak en hem gerust stel.

maar weer niet of ik dat ook moet negeren....
    je eigen gevoel nagaan is t beste wat je kan doen zeggen ze, maar toch twijfel ik wel ns

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Heeft Danique ook een tijd gedaan, ik negeerde het hoofdbonken, maar als ze daarna huilend naar me toe kwam wel troosten uiteraard. Nu doet ze het niet meer, was een fase...

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Owen doet het ook. Eerst op de grond als ie boos was/ zijn zin niet kreeg.
    Nu doet ie het tegen de rand van de box.
    Ook wij proberen het gewoon compleet te negeren. Al is dat vaak best moeilijk want het lijkt me best zeer doen dat bonken :(

6. McSusan

McSusan Actief lid

3 jan 2011
    298
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van ons heeft dat ook gedaan. Het was een korte periode van 2 weken en toen was het over. Wij zeiden wel steeds "nee". Onder het mom dat hij niemand pijn mag doen dus ook zichzelf niet. Verder werden we niet boos en troostten we hem wel als hij pijn had.

7. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ja hier ook zo'n drigtige dreumes. Hij gaat heel hard huilen als ik hem ergens weghaal waar hij niet mag aan komen. En indd met zn hoofd op de vloer en dan schuift hij hem naar beneden. Ik heb de eerste tijd geprobeerd dit te stoppen maar dat werkte niet. Nu "negeer" ik het en dan is het met 2tellen over. Negeren in de zin van ik hou hem vanuit mijn ooghoek wel in de gaten en grijp in als hij te wild wordt en zichzelf echt heel erg pijn gaat doen.

Hihihi soms moet ik ook wel lachen hoor, zit hij heel lief te spelen en te "kletsen" en dan ineens is hij zo boos en is niks meer goed.

xxxx

Deel Deze Pagina