Ik zag net de topic 'wat draagt jouw baby/dreumes vandaag'. Ik zag leuke kleertjes voorbij komen. Waar kun je nou leuke redelijk betaalbare kleertjes kopen? Hema en de H&M zie je al zoveel. En ik vind iets aparters ook wel leuk.
waarom vraag je het dan niet meteen in dat toppic? nu ga je iets openen terwijl daar heel veel mensen je antwoord willen geven
Ik koop veel via kleertjes.com maar ben ook nog niet veel verder gekomen dan dat Ben ook wel benieuwd waar de andere mama's kleding kopen!
Idd hema en vd. Jola verkoopt bakkaboe, erg leuk.. Verder koop ik graag van dirkje, bla bla, noppies etc.. Teveel om op te noemen . Online, kleertjes, olliewood, kixx, kinderkledingtekoop, z8...
Ducky Beau kan erg leuk zijn, heeft ook vaak leuke opruiming online, dan zijn de shirtjes etc. maar 7,50. Moet je wel het geluk hebben dat de goede maat er nog is. Ik heb verleden week weer 2 setjes daar gekocht en ze zijn superleuk. Verder ook kleertjes.com inderdaad, heeft veel leuke merken.
Hoi, Ben er ook wel benieuwd naar! Ik koop veel van mexx, name-it, noppies maar meestal wel gewoon in de winkel en niet op internet. Groetjes
Ik koop ook kleertje bij de H&M en af en toe de Hema. Maar ook het merk Bakkaboe heeft leuke kleertje. Vooral in de uitverkoop zijn ze erg goedkoop! En heel soms koop ik ook nog wel eens wat bij de Wibra of Zeeman. Veel mensen hebben niets met die winkels maar als je goed zoekt zitten er hele leuke dingetjes tussen.
Ik koop veel in de uitverkoop, vaak op internet: kleertjes.com kinderkledingtekoop.nl olliewood Dat combineer ik met Hema en H&M. Oh ja, ik koop ook regelmatig wat via Martkplaats. Dat bevalt me erg goed. Wat duurdere merkkleding voor een redelijke prijs.
Waar hou je van? Google maar eens op het merk "Duns" ik vind het geweldig, maar je moet er wel echt van houden op www.pimpyourkids.com kan je o.a. dit soort dingen vinden
ik koop veel in de uitverkoop, dus van het vorig seizoen. ben fan van Barbara Farber en ik baal ook giga dat het stopt, verder nog S&D le chic, de okaidi bij ons heeft een enorm leuke herfst/winter collectie zag ik dus daar ga ik voor deze herfst ook even los. Gewone t-shirtjes koop ik bij h&m e.d. maar verder snuffel ik veel rond op veel verschillende webshops waar je gewoon superleuke kleertjes kunt kopen voor (als je de kortingen/outlet zoekt) niet al te duur en ik vind het vooral zo leuk omdat het haar gewoon net wat leuker staat dan h&m enz.
Ik koop kleding van Mexx, Noppies, Name it, Babyface, Just Small, H&M, V&D (hebben leuke kleren van nijntje), Hema en ook van Lief. Just Small kun je bij de Hier kopen, Name it Noppies en Babyface in meerdere winkels of op internet.
Ik kwam laatst het merk Beebies tegen, vond ik ook erg leuk! Betaalbare kleertjes, maar ziet ze niet veel en dus wat aparter. www.beebies.nl
Ik ben helemaal into de Tuunte, maar weet niet of die door heel Nederland vestigingen heeft? Ze hebben er in elk geval o.a. Bakkaboe en Dirkje, zo leuk en niet al te duur (vooral de opruiming is heel interessant!)
Koop ook kleertjes bij Jola (bakkaboe), hema, kleertjes.com en liefwinkel.nl (alleen bij uitverkoop!) en heb ook veel via marktplaats gekocht!! Met name van Noppies en ben er tot nu toe erg tevreden over... Je kunt dan zo zoeken op het merk en de maat, krijg je allemaal foto's te zien: kiezen maar! (weet wel waar je aan begint, want het is ontzettend verslavend)