hallo allemaal Ben bezig met uitnodigingen maken, heb allemaal foto's van het eerste jaar, nu moet er in de kaart nog een leuke tekst. En dat is nou net het probleem, Ik weet geen leuke tekst. Kunnen jullie mij een handje helpen? Liefs Kiss
baby af Nog even en we vieren, dan horen we jouw weer gieren, dan sta je in het spotlight, en word je met kado's verblijdt. Jij wordt een jaar, grote kleine vent. Een jaar, het is of je ouder bent. De maanden vlogen snel voorbij, 365 dagen, 4 x een jaargetij. nu ben je een peuter, dus baby af. Het is als de dag van gister dat ik je het leven gaf. nu al een jaar Nu al 1 jaar ! Dat heb je snel gedaan ! En hoeveel dingen heb je al geleerd ; kruipen, klimmen, op je benen staan en praten zodat mama het kan verstaan . En hoeveel bekers heb je al omgekeerd en hoeveel bordjes pap al uitgesmeerd! En elke dag komen er dingen bij . Zo klein en groot, zo stout &en lief ben JIJ! Onze dochter/zoon................ wordt vandaag één jaar Daarom zit de hele familie bij elkaar Er wordt een taart met één kaarsje aangedragen Wie gaat hem nu uitblazen? , hoor je iedereen aan............vragen Als je één wordt maak je dit voor de eerste keer mee En het uitblazen van een kaarsje, lukt meestal niet, nee Daarom moet iedereen even meehelpen met blazen Dan is het zo gebeurt en snijden we de taart en vullen de glazen Maar we wachten nog even We zingen eerst, lang zal ze leven hoop dat je er wat aan hebt.
Gisteren de kaartjes gemaakt met deze tekst : weten jullie het nog van vorige jaar toen stond er beschuit met muisjes klaar maar 17 Oktober staat er 1 kaarsje op de taart zorg dat je er bij bent ,want er word niks bewaard ik vier het echt de hele dag als ik maar wel tussendoor nog even slapen mag