niet slapen

Discussion in 'Gezondheid' started by , Dec 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Een vraagje en een verzoek om tips.

Ongeveer anderhalve week geleden heb ik getest en weet ik dat ik zwanger ben en sinds twee weken slaap ik nauwelijks meer. Ondanks vermoeidheid lukt het me 's nachts niet om goed te slapen. Ben erg veel wakker (bijvoorbeeld om te plassen) maar ook nergens om. Ik lig maar een beetje in bed te wachten tot ik kan slapen.
    Ik ben altijd een moeilijke slaper geweest en nam dan wel eens een slaaptablet maar dat kan nu natuurlijk niet. Wie herkent dit en heeft tips om wel te kunnen slapen?

groetjes,
    P

2. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Ik ben ook vaak snachts wakker en probeer ik weer te slapen maar dan wel liggen woelen, maar komt vanzelf wel weer over bij ong 7 weken of zo....

3. Writer

Writer Niet meer actief

ik ben veel verder dan nou met zwangerschap maar heb vandaag toch via verlokundige wat pillen gekregen Dormiplant heet het , is natuurlijke pillen , ga vanavond mee beginnen hoop dat helpt ,want ik slaap al weken heel slecht daarvoor ben ik overdag gewoon kapot
    sterkte

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    beker warme melk voor je slapen gaat al geprobeert?
    Verder tja tis knap vervelend vooral in het begin.
    Kijk ik heb al verlof dus ik slaap dan gewoon smiddags wat langer, maar ja dat gaat in het begin nog niet op natuulk

5. Niet meer actief

Fijn kerstfeest!

Gisteren heb ik mijn huisarts gesproken en hij heeft me slaaptabletten voorgeschreven. Mijn vriend heeft deze gehaald bij de apotheek maar nu staat er met grote letters in de bijsluiter: niet gebruiken bij zwangerschap. Mijn huisarts zal het ongetwijfeld weten maar ik voel me er niet goed bij. Als het mis gaat dan zal ik het mezelf - denk ik - niet vergeven... dus toch maar zonder proberen... :cry:

Iemand ervaringen?

groet,
    P.

6. Writer

Writer Niet meer actief

hoe heet de slaap pillen dan?

want volgens de appotheker stond ook dat niet gebruiken tijdens zwangerschap ,allen overleg met arts en daar hebben ze na gevraagd , bleek dat vroeger nog twijfel hadden dus daarom staat zo op

mijne is natuurlijke spul van vsm en gisteren heb ik toch door geslapen

heb je arts wel vertelt dat je zwanger bent? ik had mijnne al vertelt maar toen ik later weer eens ging wist hij het niet meer haha ,tja oude man vergeet ook welles dingen dus voor zekerheid even toch navragen hoor sterkte ;)

7. mano82

mano82 Fanatiek lid

May 15, 2007
    1,554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik word ook vaak wakker 's nachts, al sinds het begin, en in plaats van te woelen in bed sta ik op om iets te eten met kopje warme chocolademelk bijvoorbeeld, dan slaap ik nadien makkelijker in.

8. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    de huisarts wilde me ze ook voorschrijven maar had idd aangegeven dat het niet zeker is dat het niks doet met je kindje
    ik heb ze dus ook niet aangenomen .....
    ik vind het erg vervelend die gebroken nachten en zwanger zijn en nog full-time werken maar heb het vol gehouden en ben nu achteraf blij dat ik het niet gedaan heb.. ik moet ook nog wel ff maar in het begin was het erger dan nu !
    veel succes en strekte

9. ook ik kan niet goed slapen.
    Val pas laat in slaap en ben vroeg wakker. Lig maar te woelen en te hopen dat ik in slaap val maar het wordt er niet beter op. Vorige week sliep ik om 23.00 maar was wakker om 2. Daarna viel ik pas weer om half 5 in slaap om evrvolgens om half 8 weer klaar wakker te zijn.

Share This Page