Hoi dames, ik had een vraag... ik weet alleen niet of ik het zo op de juiste pagina zet?! Ik zit al enkele maanden, ik denk al bijna een jaar, aan de nuvaring. Ik haal hem altijd na 3 weken eruit en na mijn stopweek breng ik een nieuw in, net als vorige week maandag. Alleen kreeg ik vorige week woensdag inene erge krampen in mijn buik waarna ik twee dagen later ongesteld ben geworden. We zijn nu ruim drie dagen verder en ik bloed erg hevig. Ik vraag mij af of iemand hier wat meer over kan vertellen. het lijkt mij dat mijn lichaam onderhand al gewend is en ik heb dit ook niet eerder gehad. Op internet kan ik niet heel veel vinden en ik ben vergeten vandaag de dokter hierover te bellen. Ik hoor graag van jullie =). Xx
Ik heb wel een nuvaring gehad maar werd in de stopweek wel een beetje ongesteld. Niet heel heftig dus. Ik weet niet of dat kwaad kan, maar de huisarts bellen is altijd een goed idee.
Hooi, het is niet dat ik heftig ongesteld ben geworden in mijn stopweek, ik ben juist net uit mijn stopweek! Ik heb vorige week mijn nuvaring in gebracht en ben daarna opnieuw ongesteld geworden .