Even naar de kartbaan bellen en vragen of ze een oude kartband hebben die je mag hebben/overnemen. Die zijn relatief klein en nog belangrijker, er zit geen ijzer in zoals in een normale band. Mochten ze er (veel) geld voor vragen zijn ze via internet te koop voor 3 ongeveer. Even googlen op kartband stafford (de website is stafford wear). Daar kan je hond als het goed is een hele tijd mee doen de mijne sloopt zelfs een kong extreme, en die doet ook een tijdje met zo'n band
Hier ook een enorme sloper. (Labrador ) Zelfs de Kong extreme had hij na een halve dag stuk. Hij eet gelukkig niks op hiervan. Ik ben gestopt dure speeltjes te kopen. Hij krijgt nu mijn afdankertjes. Oude spijkerbroeken, theedoeken en handdoeken. Ik leg er een knoop in en hij heeft een poosje lol. Zodra hij het uit elkaar trekt ruim ik gelijk de snippers op. En hij krijgt regelmatig een echt kauwbot of hoorn ofzoiets. Iets waar hij echt even aan moet werken. Ook verse pens gaat erg leuk. Met een pin in de grond slaan en hij is tijden bezig. We zijn gelukkig wel gezegend met een tuin en kennel gedeelte. Want ik snap dat dit niet voor iedereen haalbaar is.
Wij hebben 2 staffords en niks blijft heel behalve de zwarte Kong, uitgekookte mergpijpjes, hoorn en autobanden van een kart 😄