totaal veilig salade's ik heb in het verleden bij macdonalds gewerkt en deze worden elke dag vers gemaakt en met handschoenen aan enz....
Worden de ingredienten dan ook goed gewassen ? Je ziet zo vaak in kookprogramma's en zo, dat mensen tomaten uit de verpakking halen, en zo snijden en in een salade gooien zonder ze te wassen. Ik eet wel tomaten en zo, maar alleen thuis, zodat ik zeker weet dat het goed gewassen is allemaal.
Maar daar wordt niet altijd aangehouden Is mijn ervaring toen ik bij de mc donalds werkte... (al is dat wel 4 jaar geleden) Maar qua salades is het zeker wel te vertrouwen bij mij op het werk werd het toen idd met handschoenen aan in de bakken gedaan, eerst goed gewassen en dan in de salade schaaltjes... Als je een salade hebt met kip dan wordt de kip er pas bij bestelling opgedaan en klaar gemaakt...
Crispy chicken ceasar salade...heerlijk!! Ik eet ze ook graag hoor en aangezien ik nu toch amper zin heb in vette happen, is de salade van de mac een goed alternatief.
ik at gewoon de heerlijk vette burgers van de Mac mmmmzz lekker hoor, vandaar dat ik nu 14maanden na de bevalling er nog 10kilo af moet Maar even ot, ik denk dat het wel kan joh. Je kan je om alles wel druk maken maar zolang je geen rauwe toestanden eet of echt overdatum of super onhygienisch voedsel zal het allemaal wel meevallen. Je maagzuur is zo sterk en zo een kleintje ook hoor
Hoi! Ik eet ook wel eens de salades van de mac hoor! En thuis eet ik altijd snoeptomaatjes, heerlijk. die spoel ik eigenlijk nooit af. Nouja in vervolg maar wel doen dan.
Gisteren nog zo'n side salad op! Want die burgers krijg ik niet door mn keel heen.. het wordt op dezelfde dag klaargemaakt en ziet er wel vers uit. O en er zit maar 1 tomaatje in, dat was wel jammer.