Het zit zo. Ik heb 3 prachtige kinderen en heb altijd graag een 4e gewild en we zouden er ook daadwerkelijk voor gaan. Helaas ging het eind vorig jaar met me man en mij ineens bergaf. Ik heb zelfs op het punt gestaan om te gaan scheiden omdat ik het allemaal niet meer trok. Nou hebben wij de laatste weken heel veel gepraat samen, en met anderen. En langzaamaan groeien we weer naar elkaar toe wat natuurlijk super is. Nu begint me man ineens weer over een 4e kindje. Hij wil toch wel heel graag nog een 4e kindje met mij. Op zich niet erg want ik heb altijd ook al graag een 4e gewild. Alleen had ik nu zoiets van nu even niet, maar nu begint het toch te kriebelen. Ik had mezelf voorgenomen om eerst af te gaan vallen. Ik weeg nu 80,6 kilo bij een 1.65m. Dat is toch echt te zwaar. Dus ik wou zo 12 tot 17 kilo afvallen voor ik zwanger wou raken. Maar nu kriebelt het maar en kriebeld het maar en nu vraag ik me dus af wat ik nu moet doen. Of er gewoon voor gaan met me 80 kilo en gewoon lijnen tot ik daadwerkelijk zwanger ben. Of eerst echt die 12 tot 17 kilo afvallen en dan proberen zwanger te raken. Bij de eerste woog ik 70 kilo, bij de 2e 78 kilo en bij de 3e zelfs 84 kilo. En het stomme is toen heb ik er nooit bij nagedacht om af te vallen voor de zwangerschap en nu ineens wel. (misschien ook wel omdat ik veel te veel lees over risico's enz...erg dom weet het)...... Wat zouden jullie doen als jullie in mijn schoenen stonden? Ik weet dat jullie niet voor mij kunnen beslissen maar ik vraag me gewoon af wat jullie zouden doen in mijn situatie??
ik zou er lekker voor gaan! tot die tijd dat je zwanger raakt kan je altijd nog wel wat afvallen ken een paar meiden die echt zwaar waren en die kwamen er klakkeloos door heen hoor
ik weet ook niet waarom ik me er druk om maak nu ineens, maar goed, krijg het maar weer uit me haha.... ik mag 67 wegen en weeg dus 80,6 dus zo 13,6 kilo te zwaar. Op zich valt het ook wel mee, ik ken ook personene die vele malen zwaarder zijn dan mij en ook gewoon zwanger zijn en verder geen problemen hebben.
Heey meid! Ik ben 1,61 en weeg iets van 70 kilo. Als jij voelt dat je lichaam er aan toe is zou ik het gewoon doen, voor een kind maakt het toch niet uit hoe je eruit ziet, je bent mama. Ik raad je alleen wel aan er zelf 100% cker van te zijn dat het goed voelt tussen jou en je man! Het moet natuurlijk niet zo zijn dan jullie tijdens de zwangerschap toch besluiten te stoppen met de relatie. Gelukkig heb je al 3 kinderen en weet je man enigzins hoe een zwangerschap verloopt! natuurlijk gun ik jullie het beste! groetjes van mij
He meis Het gaat me ook niet erom hoe ik ben tegenover me kindje, maar meer om de gezondheidsrisico's voor mij en me kindje tijdens de zwangerschap. Als je overgewicht hebt hoor en lees je wel dat er meer risico's zijn voor jou en je kindje. En dat is waar ik me nu ineens zo druk om maak terwijl ik dat bij de andere 3 niet heb gedaan. Ik begin er ook nog niet meteen aan hoor, maar ik denk dat ik er wel eerder aan wil beginnen dan eerst de bedoeling was. tussen mij en me man loopt het nu een stuk beterder, we praten nu veel meer met elkaar en dat werkt gelukkig. Tuurlijk het is geen garantie voor de toekomst. Maar ik denk en hoop natuurlijk dat het gewoon goed blijft tussen mij en me man, en dat we ons gezinnetje met de tijd compleet kunnen maken.... Bedankt voor je lieve woorden meis....
ik zou er gewoon voor gaan. Ik vind je gewicht niet extreem hoor. Vind het meer normaal. Ik weeg zelf nu 52 en ben 1.68 dat is weer veels te licht. Gewoon ervoor gaan je kan beter toch na de zwangerschap afvallen? gaat mss ook wat sneller. en als je echt wat kwijt wil...veel gaan wandelen..werkte bij mij echt snel met afvallen
Ja daar heb je wel gelijk in, me man zegt ook van zo blijf je maar jojoen, nu weer afvallen dan misschien straks zwanger kom je weer aan, na de bevalling weer afvallen... bedankt voor de tip daar was ik zelf ook al achter, ik wandelde in de zomer elke avond een stuk en afvallen ging heel makkelijk. Maar nu gaat dat niet zo makkelijk meer hier door de donker savonds, staat hier geen verlichting buiten het dorp. Zou het natuurlijk overdag kunnen proberen maar dan heb ik 2 kids om de arm waarvan 1tje niet zo dol op lopen is haha...
ik zou er gewoon voor gaan als jullie het beide graag willen, mischien word de band tussen jullie daardoor wel weer nog sterker..
Ik denk dat je het moet doen. Ik weet niet hoe oud je bent en of je ook al tegen de grens aan gaat zitten, maar hoe dan ook als je je er goed bij voelt en je liefde aan het kindje kan geven, dan gewoon doen! Als je ook maar wel een kans hebt dat het tussen jou en jouw man goed gaat komen. Als je nu al voelt van niet, dan zou ik het weer niet doen, maar gezien jouw bericht is de kans groot dat het beter tussen jullie gaat. Bovendien hebben jullie dan weer iets om naar uit te kijken wat de band tussen jullie ook kan versterken. Wat betreft het afvallen, je kan tijdens de zwangerschap iets meer letten op wat je eet, en na de zwangerschap echt afvallen. Of dieëten tot je weet dat je zwanger bent. Succes!
We wouden het al een tijdje maar ja door problemen met elkaar ben ik weer aan de pil gegaan, maar het kriebelt nu enorm. En idd misschien word de band dan nog sterker tussen ons.
Ik ben nog maar 24 jaar, dus alle tijd van de wereld. Tussen alle kids zit 2 jaar tussen en ik heb gezegd als we voor een 4e gaan dan wil ik dat nu nog en niet over een paar jaar....Als ik zie hoe ze nu met elkaar opgroeien, met elkaar omgaan, heerlijk. Ja het is even tropen jaren maar wel heel gezellig....Dus meer dan 2 jaar heb ik er het liefst niet tussen zitten. (dat heb je natuurlijk niet zelf in de handen, de natuur uiteraard maar als het een beetje lukt dan zou het wel mooi zijn)....ik heb nog genoeg liefde over voor een 4e kindje....het kindje zou hier in een liefdevol gezin komen, dus dat zit wel goed. Het gaat echt de goede kant op tussen ons, we praten veel meer met elkaar, leren elkaar beter begrijpen en meer respect voor elkaar te hebben....dus dat zit wel goed. Als het niet goed had gevoeld had ik er niet eens bij nagedacht en meteen al nee gezegd, maar het voelt eerlijk gezegd wel goed. Ja ik denk dat ik gewoon ga afvallen tot ik zwanger ben. Je cyclus heeft zowiezo 28 dagen dus ik heb zowiezo nog 4 weken om af te vallen, en ik ben vast niet in de 1e ronde zwanger (de laatste duurde 6 maanden de 1e 2 kinderen wel in 1x maar goed wie zegt dat dat weer zou zijn) en als ik niet de 1e ronde zwanger ben of weer een lange cyclus heb van 54 dagen (net als bij de 3e) dan heb ik nog wel een tijdje om af te vallen...En anders maar na de zwangerschap idd! dank je wel!!
Heyyyy Jongmoedertje, Ik ben blij te horen dat het beter gaat tussen jouw en je man.. Zo te lezen wilt je man er echt voor gaan ,en dat is zeker goed. Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn van jullie 4de wonder En wat betreft je gewicht,je kan wat afvallen maar dan gewoon gezond eten...en nadat je zwanger mag zijn en de bevalling heb gehad echt op dieet gaan.Ik zelf woog bij de jongste die nu bijna 7 maanden is 60 kilo bij lengte 1.64.En nu weeg ik 69,totaal bij me zwschap woog ik 82 kilo. En na de bevalling 75 kilo,ik wist eigenlijk meteen al dat we nog een 4de wonder wilden meemaken,dus ben niet op dieet gegaan alleen gezonder eten,en het heeft resultaat gehad,alleen het gaat langzamer...:x Maar ja straks als alles goed gaat met deze zwangerschap dan ga ik na de bevalling echt op dieet... Succes S
He meis Ja ik ben ook blij dat het nu beter gaat tussen ons, ik dacht even dat het vorig jaar het einde zou zijn, maar we hebben beide goed de schouders ondergezet en we zijn er voor gegaan! Wat heerlijk dat je zwanger bent van de 4e!!! Ik hoop ook snel een 4e wondertje te mogen verwachten als we er voor gaan! We hebben al 3 kleine wondertjes en ik hoop er nog een 4e wondertje bij te mogen krijgen!! Hoeveel woog je toen je aan je 4e zwangerschap begon als ik vragen mag hoor! Ik weeg nu zo 80,6 bij 1,64m. Ik heb nog nooit bij me gewicht stilgestaan met zwanger zijn, en nu ineens wel zoooo dom, maar goed ik lees wel eens teveel helaas, en dat krijg ik er altijd moeilijk uit pfff......Ik zeg ook dat ik na elke zwangerschap op dieet ga en dat lukt ook wel meestal ben ik binnen 3 maanden al 20 kilo lichter maar goed dan zitten er nog veel kilo's aan die er nog af moeten.....Ik weeg aan het einde van me zwangerschap wel 96 kilo elke keer en dat is toch een behoorlijk gewicht voor me 1,64 haha..... dank je meis!
Tuurlijk mag je me dat vragen!Ik weeg nu 69 kilo nog steeds 9 te veel vind ik zelf ,ik was voor me 3de 60 kilo. Het is moeilijk,maar ik ben altijd afgevallen na me bevallingen en meestal binnen een half jaar oud gewicht terug,gelukkig ben ik niet iemand van de junkfood en zoetigheid.ik ben meer iemand van de zoutjes...hihihi Liefs S
Mooi gewicht wou dat ik daar op zat! Dat is al eeuwen geleden haha dat ik daar op gezeten heb.....maar goed mag niet klagen heb 3 hele mooie wondertjes er voor terug gekregen! maar toch hoop ik ooit weer eens in de 60 te mogen komen ahah...... Oh ja ik mag graag een chocolade reep ofzo eten hoor maar niet dat ik het in overmate eet....Op zijn tijd is lekker, het zal wel aan me aanleg liggen. De een blijft dun en kan alles eten, de ander word zomaar dik....Zolang ik me goed voel maak ik me er niet zo druk om, behalve als ik zwanger word haha.... liefsss