Ik ben gisteren een paar asociale situaties tegengekomen. Sommige bedrijven op het industrieterein hier waren zo vestandig hun terein sneeuwvrij te vegen. Heel netjes, maar waar lieten ze ze sneeuw? OP HET FIETSPAD!!!:x Kom ik daar aan en rij me meteen vast natuurlijk, want door zo'n hoop sneeuw kom je echt niet doorheen gefietst. Die tereinen van de desbetreffende bedrijven waren in alle gevallen groot zat en genoeg verloren hoekjes waar je de sneeuw naartoe kunt vegen dacht ik zo, dus de logica om het op het fietspad te vegen ontgaat me volkomen.
:x Ja dat doen mensen hier ook!! Sneeuw op het fietspad gooien... nou ja! En ook: vuilnis begraven in sneeuw... naast onze auto die we vandaag hebben uitgegraven (sneeuw in de bosjes he ).
Ik beken ik ben dus ook eigenlijk stiekem ook asociaal !! Maandagavond stond ik bij de bushalte, rent ( gewoon voor de lol ) er een jonge overheen samen met zijn vriendin of het ook was. En hij zou bijna vallen tot drie keer aan toe, nou ik zou niet eens kunnen vragen of ik moest helpen, want ik zou me suf lachen Eigenschuld denk ik dan, je gaat toch niet rennen op een busbaan vol ijzel
zo is de vader van mijn zus dus invaliede geworden. was met zijn brommer tegen de stoeprand aan gekomen,en gevallen. mensen dachten dat hij dronken was,en hebben hem daar uren laten liggen. zelfs toen hij om hulp vroeg. uitendelijk is de politie gekomen,en hebben ze hem naar het ziekenhuis vervoerd. had dus zijn rug gebroken,en zat daarna voorgoed in een rolstoel. helaas is hij al een hele tijd overleden. maar volgens de dokter daar in het ziekenhuis,had het voorkomen kunnen worden,als hij meteen geholpen was.
Jeetje wat erg zeg, en ook dronke mensen kan je toch ook helpen, maar zo ken ik helaas ook een verhaal, waardoor de persoon die hielp (denkelijk) het ziekenhuis ingeslagen. Bloed vanuit zijn achterhoofd en onder zijn oog en zwaar buiten bewustzijn en dat alleen maar omdat hij wou helpen Die vent leek serieus dood
Tjezus zeg....lekker dan zo worden genegeert en dan dankzij de sociale medemens in n rolstoel mogen zitten voortaan...
Zo heb ik ook ooit eens wat meegemaakt , ik woon in limburg en ten tijde van carnaval reed ik met mijn ex ( turkse jongen ) naar huis toe omdat wij geen carnaval vierden .. Wij stonden bij een kruispunt te wachten en toen zagen we een kerel in een konijnenpak op de fiets kei en kei hard onderuit gaan , mijn ex stapte uit en wou de man rechtop helpen maar met dat hij m aan zn arm op wil rapen begint die vent echt compleet uit zn pan te gaan en schreeuwde ; pleur op rot allochtoon je wil gewoon mn fiets jatten , een beetje misbruik maken van een dronken man over niet-sociaal gesproken ... op het moment zelf was mijn ex zwaar pissed maar later hebben we er smakelijk om gelachen
en wat denken we van de mensen die we voor laten gaan bij de kassa een "dankje wel" kan er vaak niet vanaf of iemand voor laten gaan op de weg, ff je had op steken is genoeg. ik werk in een winkel en ik trek zo me mond open, als we lastige of aciocale klanten hebben word ik vaak geroepen omdat ik heel netjes en vriendelijk mensen op hun aciocale gedrag kan wijzen. hier achter zit een bijaarden flat de straten zijn smal en er spelen veel kinderen nou een groot spandoek met 30km ZONE heeft hier helaas geen nut met 50a60km jakkeren ze hier door de straat. of door rijden na dat ze schade hebben gemaakt aan andere auto's in de twee jaar dat ik hier woon heb ik al 3x de politie gebeld omdat ze gewoon door reden en wat zeggen ze dan, ik zag het niet!!! nee eerst stoppen om te kijken of ze zelf schade hebben en dan door rijden!!! of al die honden poep op de stoep of straat, als mijn honden dit een keer doen zoek ik een stokje en schuif het in de bosjes en anders loop ik naar huis om een sopje en een bezem tehalen, je moet mensen zien kijken, van die is gek. ik ben atijd heel behulpzaam en erger me dood aan al die aso's ik kan nog wel uren door lullen nou typen dan.