fisten... haha nee joh! Maar je man raakt je daar toch wel aan of niet dan... En jij gaat toch ook niet met je hele hand naar binnen nu net... met 2 vingers kan je dat gewoon al voelen hoor
Het kan geen kwaad. In je huis zijn vooral bacteriën aanwezig waar je aan gewend bent. En wat er geschreven wordt, bij de sex is het ook niet steriel. Of als je een tampon indoet. Steriele handschoenen zijn per 2 verpakt en mogen dan ook niet aan de buitenkant met de vingers aangeraakt worden. Die worden vooral in de zorg gebruikt. maar ik zou je geen zorgen maken.
Geen enkel probleem. De handschoenen zijn miss niet steriel maar schoongenoeg om mee naar binnen te gaan. Tenzij je met die handschoenen eerst de plee hebt schoongemaakt. Steriele handschoenen zijn trouwens voor een "leek" heel moeilijk steriel aan te krijgen dus dat was voor jou toch geen optie!
gelukkig niet Ja daar denk ik weleens aan hoor jullie niet? Ja hij wordt wel gewassen hoor maar niet na elke plas Bah wat worden we melig tijdens de middagslaap van de kindjes hihi
Ik ga mijn vriend dan maar is van die chilly doekjes geven kan hij hem afvegen.. hij mag kiezen de doekjes of toch echt de magnetron!
Haha jaa je moet wat doen he Mmm mijn vried poetst m altijd netjes na een plasje Maar nee daar denk k niet aan... Haha dat moet je ook niet willen denk ik
ja inderdaad die van mij geeft hem ook elke dag vers water een een bakje met brokjes... Whahaha wat een topic...ROFL