daisy is niet stil overdag behalve op schoot. als ik haar in haar bedje leg blijft ze net zo lang krijsen tot dat ik haar eruit haal.. wie herkent dit? en weet iemand wat ik eraan kan doen. ik voed haar en vaak drinkt ze zichzelf in slaap. maar zodra ik opsta en naar haar bedje loop is ze weer klaar wakker.. als ik haar wakker in bed leg als ze net moe begint te worden begint ze ook te krijsen.. dus het resultaat, bijne de hele dag zit ik met haar op de bank in mijn armen..
misschien een stoeltje? ik bedoel dan een wipstoeltje dat je haar in slaap wiebelt ofzo? of ze hebben bij de intertoys eem stoeltje die trilt en schommel kunnen ze tot drie jaar in misschien wil dat?
Bar ik het het ook zins gisteren... ze slaapt tot een uur of 12 en dan is het gedaan, gisteren gaf ze de strijd op om kwart over 6... Nu zijn we nog bezig, ik heb haar net een fles water tussen door gegeven, en ze zit nu al aan de 5e voeding... Hebben kinder met de fles ook regeldagen? Want als ik zo doorga gaat ze tot aan de laatste fles vanacht op 9 uitkomen:S Ik zat zins een paardagen op 7 heel afentoe 8 flesjes.. Het maakt je een beetje moedeloos he maarha de hele tijd laten huilen doe je ook niet...en kan ik ook niet. Groetjes jantina
ik heb haar ook al 2 keer water gegeven en zelfs een keer flesvoeding omdat ik dacht dat het aan mijn voeding lag. maar ook daarvan werd ze niet echt stil.. ze is de hele tijd wakker behalve als ze op schoot ligt. dan slaapt ze wel eventjes.. maar ook dan wil ze na 1,5 uur weet eten.. ze blijft maar huilen iedere keer.. ik heb ook een schommelstoel die ook trilt en schommelt en met muziek, maar ook daarin word ze niet stil.. je word er inderdaad moedeloos van. Het is wel de manier van comminuceren van een baby, maar je weet niet wat ze wilt.. laten huilen kan ik ook niet, hooguit een paar minuutjes.. maar ik kan haar niet de hele dag op schoot hebben en aanleggen iedere keer..
Poeh, dat is vermoeiend zeg. En frustrerend voor jullie allebei. Wordt ze al wakker als je in beweging komt of pas als je haar neerlegt? Jarissa heeft het nl. soms ook. Wat bij haar wel wil helpen is als ze op schoot lekker opgekruld ligt, haar ook zo opgekruld op bed te leggen. En dan even zo in je armen op bed laten liggen. Dan heel langzaam recht leggen en instoppen. Ik blijf dan nog even over haar bol aaien en zachtjes tegen haar praten. Als ze rustig blijft ga ik in onze slaapkamer (naast haar kamer) even een wasje opvouwen ofzo. Wat ik hiervoor deed was klokkijken: echt tien minuten laten huilen. Dan pas troosten en haar bij voorkeur in haar bed laten. Jarissa heeft het soms gewoon nodig om even te huilen. Vooral 's avonds. Ze kan natuurlijk niet praten en het lijkt alsof ze gewoon even de dag van zich af moet huilen. Als ik haar laat huilen is het eigenlijk altijd binnen die tien minuten over of heel veel minder. Als ik haar eerder ga troosten of uit bed halen duurt het juist veel langer. Ik vond het in het begin heel erg moeilijk. Ging dan b.v. zelf douchen zodat ik even niets hoorde. Kwam ik 10 minuten later onder de douche vandaan en dan was alles stil! Ik hoop dat jullie snel weer in een rustiger patroon zitten.
Is het niet een regeldag of een sprongetje? Bij 6 weken zijn er meestal regeldagen als je BV geeft. En een sprongetje met 5 weken (met correctie als je dochter te vroeg of te laat is geboren). Lynn had het ook...wilde alleen maar op de arm slapen. Wij testten dan uit hoe diep ze sliep, door haar armpje omhoog te tillen en te laten vallen (viel die met een plof dan sliep ze diep genoeg om weggelegd te worden). Het is natuurlijk niet echt een oplossing, maar laten krijsen was dat hier ook niet (en nog steeds niet, ze raakt echt over haar toeren)
ja het is zeker vermoeiend, maar het is en blijft een baby he.. die kan niks anders dat huilen als er wat is ofzo.. ze word meestal wakker zodra ik in beweging kom.. heel soms, als ze al eventjes ligt, een half uurtje ofzo dan houd ze haar ogen dicht, maar zodra ik haar voorzichtig in bedje leg is ze klaar wakker. ik vind het ook moeilijk om haar te laten huilen.. ik vind het dan zielig om haar te laten liggen en dan na een paar minuten dan ga ik echt naar haar toe omdat ik het dan niet aan kan horen en haar wil gaan troosten.. af en toe heb ik echt zoiets van.. pff word nu eens stil.. maar een baby kan niet anders.. wij kunnen zeggen van, ik lig niet lekker of ik heb het koud ofzo, maar een baby kan niks.. maar als ik haar oppak word ze meestal wel rustiger.. savonds ligt ze vaak een hele tijd bij mijn vriend op zijn buik te slapen. dan slaapt ze echt goed.. maar ja, als ze eraf moet, dan is ze gelijk wakker... en gelijk huilen vaak, of ik moet haar bij mij neerleggen..
ze is 2 weken en 1 dag te vroeg geboren. misschien dat het het kan zijn, ik weet het niet.. de regeldagen heef ze al gehad.. dan wil ze echt alleen maar drinken en huilen. hoewel dat er nu ook veel op lijkt. ja dat met het armpje dat ken ik.. maar ookal slaapt ze zo diep, ze word toch wakker.. het is me nog niet 1 keer gelukt dat ze bleef slapen. ja 1 keertje, maar toen was ze na 5 minuten weer wakker.. dat was uit de maxicosi vandaan.
Het zou dan kunnen met dat sprongetje...dan willen ze ook de hele tijd drinken. Jammer dat de arm-truc niet werkt. Geef je al een speen? Wat ik ook veel deed, was naast het bedje zitten en mijn pink in haar mond en dan viel ze ook wel eens in slaap.
ja ze krijgt ook een speen, en uiteindelijk valt ze er wel mee in slaap, maar overdag echt niet. dan pakt ze de speen niet in bed en blijft ze net zo lang huilen tot ze er weer uit mag.. ik ben snachts, tijdens de voeding, ze krijgt er 1tje om een uur of 5 meestal ook een uur bezig om haar weer in slaap te laten komen. dat is best wel lastig, want ik val dan zelf ook om van de slaap.. maar opzich overdag heb ik er niet veel last van dat ik moe ben gelukkig..
ik heb ook een tijdje zoiets gehad, wat ik toen deed (het was wel in nov/dec) was het bedje ff voor te verwarmen met een kruik, aangezien ik zelf ook warmte uitstraal en het zo een beetje na te bootsen, want hij kon zich al goed op temp houden, misschien kan je dat proberen..