niet stil liggen op aankleedkussen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Koekeloerie, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik gaf mijn dochter altijd wat water te drinken of een koekje...

Werkte hier heeel goed...

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hier was t worstelen, toen ging het weer maanden goed als ik haar iets gaf, maar nu sinds een paar dunne tandenluiers is t weer drama.

nog een weinig pedagogische tip die hier uitstekend werkt: poepluiers verschoon ik op de bank met bumba oid op tv.
    ze ligt dan stil en voelt ook niet met haar handen.

succes!

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    ach ga hoepelen met je pedagogisch hahahaha.
    Jaslene heeft de door mijn overleden opa gemaakte trekpopclown ondekt en graaid meteen naar de touwtjes.
    Heb je net de luier goed liggen wipt ze haar billen omhoog en hups luier weer scheef.
    Denk toch dat ik die tape ga opzoeken hahaha

4. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

#24 Ladydi85, 27 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 dec 2009
    Als ik eens bij een wegrestaurant moet verschonen, ben ik erg blij: daar kun je je kindje met een riempje vastleggen, zodat-ie er niet afkiepert. Maar hij kan zich dus ook niet omdraaien dan :D

Ik had hier een week geleden ongeveer ook een topic over geopend en kreeg de tip om (wat velen hierboven ook zeggen) iets als afleiding te geven. Hij is helemaal gek van tubes zalf en zwitsal-flessen. Ik laat een paar zien, hij kiest dan welke hij wil hebben en vervolgens is hij daar heel zoet mee. Ineens, die omschakeling! Heerlijk. En als hij wel weer omdraait, krijgt hij een andere. Het werkt hier gelukkig goed! Of een luier, die vindt hij ook heel interessant... Succes!

5. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Hoi Hoi,

Bij ons is op het aankleedkussen na de hele commode leeg zodat hij niets ziet liggen wat hij interessant vind en dan geef ik hem of zijn tandenborstel of een schone luier. Werkt hier prima:)

Groetjes Lysanne

6. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Anders een luierbroekjes proberen, dan heb je alleen nog het probleem bij poepluiers :)

Hier was het ook altijd een gevecht, maar gelukkig is het nu afgelopen en blijft hij gewoon weer liggen.
    Het Cb zei dat het een fase was en meestal tot 1 1/2jaar duurd.
    Hier was hij gelukkig al eerder over.

7. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

tot 1.5 jaar? Dan duurt het nog maar 340 dagen ;)

Heb tussen de reactie door wel de commode van de toekomst uitgevonden. Eentje met een tv en bluerayspeler.

En je kind vastbinden is ook zo wat he.

Deel Deze Pagina