Bestaat dat? Ik ben sowieso altijd al Sneeuwwitje's bleke zusje, maar nu mijn benen na de 2e zwangerschap ontsierd worden door lelijke spataders kan ik het echt niet meer maken om andere mensen er aan bloot te stellen zonder kleurtje erop. Ik word heeeeeeeel traag bruin, dus zonnebank is geen optie. Smeren dus, maar ik vind dat spul altijd zo vies ruiken. Bestaat er een niet (of minder erg) stinkende zelfbruiner? Liefst een beetje normaal geprijsd ook (dus gewoon verkrijgbaar bij de Etos enzv).
Garnier, en dan de spuitfles stinkt hier niet. De beste vind ik de notencreme van kruidvat. Die ruik je wel iets.
Tja, niet bij Etos of kruidvat verkrijgbaar maar wel echt superspul vind ik Bronze Goddess van Estee Lauder!
Het is niet de zelfbruiner die stinkt, wat jij bedoeld is het luchtje wat je ruikt als het bruiningsproces begint. Dat kun je niet voorkomen. Ik weet niet of je wel eens onder de zonnebank geweest bent, dan ruik je dit ook (lichtelijk) Ik gebruik voor mijn benen die van de kruidvat eigen merk. Kost volgens mij een euro of 3 in een lelijke bruine fles. Ruikt naar noten, vlekt niet op de huid, en bruint goed, zonder oranje of geel te worden. Ik gebruik het meestal s'avonds na het badderen, maar je gaat dat bepaalde luchtje altijd ruiken,dat is de DHA die in het product zit.
Ok.. dat is ook niet de bedoeling nee, ik wordt er wel mooi bruin van gelukkig, ik denk ook dat dat per huidtype verschilt.
Ik gebruik de spray van yves rocher! Daar wordt ik echt heel mooi natuurlijk bruin van zonder strepen die ruikt wel echt naar zelfbruiner, maar ik doe het altijd op voor het slapen en dan was ik me de volgende ochtend goed en smeer ik me in met een lekker ruikende bodylotion (zorgt er ook voor dat je bruine kleurtje langer mooi blijft) en dan ruik je er niks meer van. Van de sublime bronze van l'oreal werd ik een gevlekte wortel
Mijn advies is om op zelfbruiner echt niet te besparen. Goedkope rotzooi stinkt en je wordt er oranje en vlekkerig van Goede zijn: - bronze goddess estee lauder - Flash Bronzer van Lancome en de allerbeste is deze: https://www.douglas.nl/douglas/Verzorging-Zonverzorging-Zelfbruiner-zonmake-up-DIOR-Zelfbruiners-Corps-Body_productbrand_3000005755.html Dior Autobronzant, en die is verrassend genoeg nog best betaalbaar. Succes!
Ben ik nou gek of is Dior helemaal niet goedkoper? 35,95 voor 120 ml, Lancome is 32,95 voor 125ml. Bronze Goddess verkopen ze momenteel niet in de webshop van Douglas... Is Dior echt veel beter dan die van Estee Lauder? Die gebruik ik normaal gesproken altijd namelijk maar het is op en moet weer nieuwe kopen... Als Dior nog beter is ga ik wel voor die deze keer
Ik had mijn post al aangepast maar jij was me net voor Ik heb Dior in Rome gekocht in de aanbieding voor 20 euro. Zag net pas dat ie hier 36 is. oeps! Maar ik moet wel zeggen dat je er heel lang mee doet!
Grappig, voor iedereen werkt dus wat anders Ik ga nog wel eens proberen of het bij mij ook langer blijft zitten als ik er nog een andere bodylotion over heen doe
Goed van te voren scrubben met olie vrije scrub! Misschien overbodig om te melden maar anders krijg je vlekken!
Ik had een zo'n spul van Nivea, bahhh Nu gebruik ik enkel de Soft Bronzer van mylène. SUPERspul als je het mij vraagt. Ruikt niet naar die 'stankgeur' van zelfbruiners en het is niet oranje. Het is licht van kleur, waardoor je het resultaat goed begint ziet na 2 à 3 dagen smeren. Ik gebruik het voor mijn benen. https://www.mylene.eu/nl/myl%C3%A8ne-collecties/sunline/soft-bronzer-lichaamsmelk/c-25/c-6690/p-10488
Ik ben echt in en in wit al verschillende geprobeerd maar ondanks scrubben op knieën en enkels toch vlekken hoor,wat doe ik fout?