Ik moest vanmorgen naar het ziekenhuis voor de bloedtest en toen ik uiteindelijk na heeeel lang wachten om 13.30 mocht bellen kregen we eindelijk goed nieuws! Na 5 buitenbaarmoederlijke zwangerschappen is het nu eindelijk goed! Ik weet dat het nog vroeg is ,maar zoals de bloedtest eruit ziet zit alles goed Ik kan niet beschrijven wat voor een gevoel dit geeft. WAUW
Ik weet niet of de datum klopt ,omdat ik via insemenatie zwanger ben geraakt dus dat kan nog veranderen 8)
Van harte gefeliciteerd, meid. Ik wens je een supervoorspoedige zwangerschap toe. Ga er maar lekker van genieten. Je hebt het verdiend.
hoi meis, Ik had helemaal geen voortekenen van een zwangerschap en bij toeval een test gedaan, was al 6 weken zwanger. Ook daarna geen zwangerschapstekenen, alleen last van de banden en wat gespannen borsten maar dat was veel later. Ben na 42 weken bevallen van een gezonde meid. Probeer er van te genieten, en niet te veel piekeren. ( zei de piekeraar! ) Mooie tijd gewenst!
Wat geweldig om al die lieve reacties te lezen! Ik ben al emotioneel ,maar met zo'n lieve meiden wordt het alleen maar erger Ik moet inderdaad nu proberen om niet te piekeren en te genieten! Ik hoop jullie de komende tijd nog leuke dingen te kunnen vertellen en ik hoop dat iedereen dit moment mag meemaken!